استاندار یزد:

روابط اقتصادی یزد و کرمان تقویت می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۳۷۴۹
روابط اقتصادی یزد و کرمان تقویت می شود
استاندار یزد با اشاره به اشتراکات بسیار زیاد استانهای یزد و کرمان گفت: تاکنون روابط این استان چندان رضایت بخش نبوده اما از این پس تقویت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در دیدار با "محمدرضا پور ابراهیمی " رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، که در محل دفتر "آیت الله محمدرضا ناصری" امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش نمایندگان استان یزد در این دوره ارتباط بسیار خوبی با کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس در حال شکل گیری است که می تواند در جهت اهداف توسعه ای استان موثر باشد.

وی با اشاره به سفر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به یزد و بررسی مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان عنوان کرد: نشست های امروز را به فال نیک می گیریم.

طالبی در مورد دغدغه های بخش خصوصی در حوزه های مالیاتی، مالی و اقتصادی بیان کرد: با وجود همه مشکلات و موانعی که در کشور وجود دارد، بخش خصوصی در یزد بسیار خوب کار می کند و موفقیت‌های خوبی داشته و وظیفه ما در هر جایگاهی، کمک به رفع این دغدغه هاست.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: برخی موضوعاتی که توسط بخش خصوصی طرح می شود به راه حل مناسبی برسد و برخی ابهامات در حوزه های مختلف هم برطرف شود.

وی ادامه داد: استان یزد در زمینه مسائل صنعتی و معدنی اشتراکات بسیاری با استان کرمان دارد اما متاسفانه تعاملی که باید وجود داشته باشد، تاکنون مشاهده نشده و اگر این ارتباط تقویت شود، می توان در راستای منافع هر دو استان و کشور گام های خوبی برداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز