مردم در برابر تحریف واقعیت‌های انقلاب بصیر باشند

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۴۱۷۶
مردم در برابر تحریف واقعیت‌های انقلاب بصیر باشند
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: تحریف واقعیت های نظام و انقلاب و ادامه تحریم‌ها، ۲ حربه اصلی دشمنان علیه ایران اسلامی است، مردم و مسوولان ما باید نسبت به آن بصیر باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی" رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد روزجمعه در مراسم عزاداری « سه غم » که با رعایت نکات بهداشتی در مسجدجامع کبیر شهر یزد برگزار شد با تسلیت رحلت جانسوز پیامبر اعظم (ص)، امام حسن و امام رضا (ع) افزود: استکبار که در مقابل عظمت انقلاب دچار شکست شده است برای جبران آن به تحریف حوادث موفق ۴۱ سال گذشته ما می‌پردازد.

وی با بیان اینکه دشمنان به سرکردگی آمریکا برای توفیق در عمل خود  از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، ادامه داد: ترویج ناامیدی در بین مردم و ایجاد جنگ روانی، تبلیغاتی و اقتصادی جزو اهداف اصلی وضعیت حال آنها علیه نظامی متکی بر ارزش‌های دینی و انقلابی در ایران است .

این کارشناس مذهبی به اهمیت مطالعه تاریخ اسلام در دوران مختلف و بررسی زندگی و ویژگی‌های اخلافی و سیره ائمه اطهار (ع) و حضرت نبی مکرم اسلام حضرت محمدبن عبدالله (ص) اشاره کرد و یادآور شد: شناخت سیره ائمه معصومین (ع) و حرکت در مسیر آنها موجب تامین سعادت دنیا و آخرت و عامل شکست فرهنگی دشمن است.

نجم‌الهدی، تبیین ارزش‌های دینی، انقلابی و تقویت مدیریت جهادی در جامعه و بین مسوولان با الگوگیری از زندگانی ائمه اطهار (ع) و بهره‌گیری از کلام وحی را به عنوان نیاز روز جامعه ذکر کرد و گفت: باید نسل جوان را با برنامه‌های مناسب و استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها در جریان تاریخ مبین اسلام قرار داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز