پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۴۲۹۵
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این پیام آمده است: هفته تربیت بدنی و ورزش، زمان اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

ورزش به ‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌ صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی روزمره هر انسان دارد که موجب سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

این پدیده به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته خاص، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

این مهم به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می شود و می تواند ضامن شادابی و سلامتی جسم و روح باشد، آدمی برای رسیدن به کمال در مسیر الهی نیاز به تقویت و تربیت توأمان روح با جسم دارد.

اینجانب به نوبه ی خود، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش ، از همراهی دلسوزانه خدمتگذاران صدیق ورزش استان البرز چه در هیئت های ورزشی ، چه همکاران اداری و ادارات تابعه قدردانی نموده و این هفته را به خانواده های معظم و معزز شهدای ورزشکار، ورزشکاران بسیجی و ایثارگر، پیشکسوتان و قهرمانان ، جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور و استان البرز و آحاد مردم ورزش دوست و رسانه های دیداری و شنیداری حوزه تربیت بدنی و ورزش تبریک عرض می نمایم.

امید است با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش کشور، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

 

نظر شما