سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورز وجوانان استان اردبیل خبر داد؛

استادیوم علی دایی با اعتبار ۷ میلیارد تومان تا پایان سال بازسازی و تکمیل می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۴۳۹۲
استادیوم علی دایی با اعتبار ۷ میلیارد تومان تا پایان سال بازسازی و تکمیل می شود
سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورز وجوانان استان اردبیل گفت؛ استادیوم علی دایی با اعتبار 7 میلیارد تومان تا پایان سال بازسازی و تکمیل می شود.

به گزارش برنا، نشست مشترک مدیر کل ورزش وجوانان و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این نشست از بازسازی استادیم علی دایی تا پایان سال خبر داد و گفت: با اعتباری که از طرف وزارت ورزش وجوانان و وزارت راه و شهر سازی برای تکمیل و بازسازی این پروژه در نظر گرفته شده است این استادیم تا پایان سال تکمیل می شود.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص تکمیل و بازسازی این استادیم اضافه کرد: رختکن بازیکنان، سرویس های بهداشتی، تارتان پیست دو ومیدانی، جایگاه تماشاگران، چمن و دیگر موارد استادیوم که نیاز به بازسازی دارند با اعتباربا لغ بر 7 میلیارد تومان تمکیل و بازسازی خواهد شد.

سجاد انوشیروانی با اشاره به تیم داری شهرداری اردبیل در پایه های مختلف در رشته ورزشی فوتبال اضافه کرد: اداره کل ورزش وجوانان با تفاهم نامه و عقد قراداد در راستای تقویت و آموزش تیم های پایه فوتبال استادیوم علی دایی را در اختیاز باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری قرار خواهد داد.

محمد نژاد مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری هم در این نسشت ضمن تاکید بر حمایت از هیات های ورزشی استان اردبیل گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یا صلاحدید اداره کل ورزش وجوانان از هیاتهای ورزشی در راستای توسعه و تقویت و همچنین حضور در مسابقات ورزشی حمایت می کند.

محمد نژاد اضافه کرد: این سازمان آماده هر نوع همکاری در جهت توسعه ورزش همگانی در تمامی رشته و برگزاری همایش ها و جشنواره های ورزشی در اردبیل با مشارکت اداره کل ورزش وجوانان و هیاتهای ورزشی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز