رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران:

اردبیل نامزد میزبانی مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال جهان است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۴۳۹۷
اردبیل نامزد میزبانی مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال جهان است
رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در مجمع هیات والیبال استان اردبیل، اردبیل نامزد میزبان مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال جهان است .

به گزارش برنا، محمد رضا داورزنی در مجمع انتخابات هیات والیبال استان اردبیل، اظهار کرد: کشور ایران بعنوان میزبان مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال جهان انتخاب شده است که باتوجه به میزبانی شایسته استان اردبیل در مسابقات گذشته، این استان یکی از استان های نامزد برای میزبانی این دوره از مسابقات است .

او افزود: در چند سال گذشته والیبال ایران پیشرفت خوبی داشته است که این توسعه را مدیون فعالیت های هیات های والیبال شهرستان ها و مربی های پرتلاش والیبال در شهرستان ها و حتی روستاها هستیم.

او گفت: یکی از موضوعاتی که در فدراسیون والیبال به آن توجه ویژه ای می شود این است تا چراغ والیبال در استان ها روشن شده و رونق بیشتری بگیرد.

رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور تیم والیبال اردبیل در لیگ دسته یک کشور بیان کرد: این تیم یک عامل انگیزش و تحرک بین نوجوانان و جوانان استان اردبیل خواهد بود که در این راستا باید استعدادیابی ویژه ای صورت گیرد تا با همت مسئولین استانی علاوه بر تیم در لیگ دسته یک شاهد حضور تیمی از استان اردبیل در سوپر لیگ نیز باشیم.

داور زنی عنوان کرد: استان اردبیل با دارا بودن زیرساخت های والیبالی و نیز اب و هوای مناسب

در سال های گذشته توانست بطور شایسته ای میزبان چند دوره مسابقات اسیایی و نیز لیگ جهانی باشد که لازم است این فعالیت ها متوقف نشود چراکه پیشرفت والیبال استان را بدنبال خواهد داشت.

او با اشاره به برف گیر بودن استان اردبیل تصریح کرد: رشته والیبال روی برف رشته ای است که توسط فدراسیون جهانی مورد تاکید قرارگرفته و در سال ۲۰۲۴ نیز در المپیک زمستانی حضور خواهد داشت و استان اردبیل می تواند در این رشته پیش قدم بوده و زمینه را برای آشنایی و توسعه این رشته ورزشی در بین نوجوانان و جوانان استان آماده سازد.

او تصریح کرد: توسعه والیبال بانوان در کشور امری ضروری است چراکه بانوان ما نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و لازم است تمامی امکاناتی که برای آقایان وجود دارد برای بانوان نیز ایجاد شود.

تیم والیبال عقاب ملل اردبیل، موتوری برای والیبال اردبیل

در ادامه این مجمع، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد:

حضور تیم والیبال عقاب ملل اردبیل در لیگ دسته یک والیبال کشور موتوری برای والیبال استان بود تا بحمدالله بتوانیم از این پس در بحث تیم داری در رشته های مختلف موفق عمل کنیم.

او گفت: باشگاه های ورزشی، بال قدرتمندی در راه توسعه هیات والیبال و درنتیجه والیبال استان هستند که با برنامه ریزی های مدون و نیز حمایت از باشگاه ها می توانیم مسیر توسعه و پیشرفت والیبال استان را به سرعت طی کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امروز والیبال ما نیاز دارد که تعداد ورزشکاران سازمان یافته را افزایش دهد که قطعا بدلیل علاقه و استعداد فراوان نوجوانان و جوانان استان این مهم در آینده ای نزدیک میسر خواهد شد.

انوشیروانی گفت: با توجه به تجربه موفق میزبانی های گذشته استان اردبیل، امیدواریم با موافقت فدراسیون والیبال ایران و نیز فدراسیون جهانی بتوانیم میزبانی مسابقات والیبال زیر۱۹ سال جهان را نیز بدست آوریم .

اضافه می شود در این انتخابات آقایان مدرس و حیدری نامزد ریاست هیات والیبال استان بودند که توحید حیدری از این انتخابات انصراف داده و پیمان مدرس با کسب حداکثر آرا، برای ۴ سال آینده بعنوان رییس هیات والیبال استان انتخاب شد.

 

نظر شما