مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد؛

افتتاح سه پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۴۴۰۲
افتتاح سه پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت؛ سه پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان افتتاح و به بهره برداری می رسند.
 حامدجولائی در گفتگو با خبرگزاری برنا از کردستان با اعلام این خبر تصریح کرد؛ با توجه به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و با در نظر گرفتن وضعیت سلامت جامعه برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی به همین مناسبت در سطح استان برگزار می شوند که رعایت پروتکل های بهداشتی از شروط اساسی این برنامه ها است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود؛ سه پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و با حضور مسئولین استانی در شهرستانی سروآباد و شهر حسن آباد یاسوکند از توابع شهرستان بیجار افتتاح خواهند شد.
 
وی این پروژه ها را شامل زمین های چمن مصنوعی و سالن ورزش های زورخانه ای عنوان کرد و اظهار داشت؛ اعتبار هزینه شده برای احداث این پروژها مبلغی در حدود 15 میلیارد ریال است که محل تامین آنها از منابع استانی و ملی می باشد و مجموعه زیربنای این سه پروژه به 2 هزار مترمریع خواهد رسید.
 
جولائی خاطرنشان کرد؛ احداث سالن ورزش های زوخانه ای شهر حسن آباد یاسوکند از توابع شهرستان بیجار با 9 میلیارد ریال اعتبار و چهارصد و 50 مترمربع زیربنا و زمین چمن مصنوعی روستاهای "هزار خانی" و "بیساران" در شهرستان سروآباد هرکدام با هشتصد مترمربع زیربنا و هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی اعتبار برای هرکدام به علاوه کمک های بنیاد علوی این شهرستان پروژه هایی هستند که همزمان با برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش امسال افتتاح و به بهره برداری می رسند.
 
مسئول دستگاه ورزش و جوانان کردستان همچنین عنوان کرد؛ چنانچه وضعیت سلامت اجتماعی از لحاظ شیوع ویروس کرونا مناسب باشد ویژه برنامه های مختلفی همچون برگزاری مسابقات و همایش های ورزشی، تجلیل از ورزشکاران مدال آور استان، غبارروبی از مزار شهدای معظم انقلاب اسلامی، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، تجلیل از فعالین حوزه ورزش و چندین برنامه دیگر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا خواهد شد.
 
لازم به ذکر است؛ 26 مهر لغایت دوم آبان ماه در تقویم رسمی کشورمان با عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و هر ساله برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی متنوعی در گرامیداشت این ایام از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان و ادارات شهرستان های تابعه استان برگزار می شود.

 

نظر شما