مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان خبرداد:

تکمیل اجرای پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار فشار ضعیف الیگودرز

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۴۵۵۹
تکمیل اجرای پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار فشار ضعیف الیگودرز
فریدون خودنیا گفت: با همکاری گروه های اجرایی و نظارتی پروژه تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در الیگودرز تکمیل می شود.

به گزارش رخبرگزاری برنااز لرستان؛خودنیا روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگاران ،اظهار کرد: حدود ۸ کیلومتر از فشار ضعیف باقیمانده در سطح شهرستان الیگودرز  با کابل های خودنگهدار ، با اعتبار یک میلیارد تومان اصلاح و بهینه می شود.

او با بیان اینکه برنامه ریزی شده است  که  تبدیل سیم مسی و آلومینیومی به کابل خود نگهدار  در استان لرستان در آبانماه افتتاح شود، لذا  به منظور تکمیل پروژه از روز سه شنبه ۲۲ مهر تا پایان مهر ماه  باحضور بیش از ۱۰ گروه اجرایی ونظارتی شبکه باقیمانده الیگودرز به کابل خودنگهدار تبدیل می گردد.این طرح علاوه بر نوسازی شبکه، دارای مزایایی از قبیل ایمنی بالا، حذف برق های غیر مجاز، زیبایی دیداری شبکه، کاهش تلفات و کاهش خاموشی ها و انرژی توزیع نشده شبکه برق می باشد.

همچنین حسینی مهر ، مدیر دفتر کنترل پروژه شرکت توزیع برق لرستان  با بیان  اینکه گروه های اجرایی و نظارتی متشکل از ۸۰ نفر هستند خاطر نشان کرد: گروه های عملیاتی از بروجرد، دورود، ازنا به همراه ۵ اکیپ از الیگودرز در این طرح جهادی مشارکت خواهند داشت. این طرح جهادی پس از تقسیم کار، تحویل تجهیزات و توجیه همکاران با رعایت کلیه موارد فنی ، ایمنی و بهداشتی آغاز و تا پایان مهره ماه خاتمه خواهد یافت.

 

نظر شما