امام جمعه الیگودرز :

برای ورزش همگانی در طول سال بیشتر سرمایه گذاری و برنامه ریزی شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۰:۵۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۴۸۴۶
برای  ورزش همگانی در طول سال بیشتر سرمایه گذاری و برنامه ریزی شود
”حجت الاسلام والمسلمین مهدی سرلک گفت: ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در ارتقا سطح فرهنگ شهرستان بسیار موثر است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حجت الاسلام والمسلمین سرلک” در دیدار با پرسنل ورزش وجوانان الیگودرز که به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش انجام گرفت  ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و تقدیر از رئیس وکارکنان مجموعه با بیان اینکه  ورزش  عاملی برای  سلامت جسم و روح و نشاط جامعه  است،اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان مسئولیت و وظایف سنگینی بر عهده دارد.

او با بیان اینکه  پیشرفت ورزش در سالیان اخیر قابل قیاس با گذشته نیست و شاهد توسعه بسیاری در زمینه های مختلف بوده ایم ،افزود:  علیرغم  شرایط نابسامان اقتصادی با پیگیری نماینده شهرستان و مدیریت و درایت رئیس اداره ورزش کارهای بزرگی انجام شده و وضعیت ورزش در الیگودرز در جایگاه مطلوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین سرلک تصریح کرد: : برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده سید جلال هاشمی در ورزشگاه شهید ارسلان گودرزی جلوه ای خاص به برنامه داد.

او گفت : الیگودرز جوانان غیرتمند، مستعد، ورزش دوست کم ندارد و باید بستر لازم و امکانات برایشان فراهم شود.

حجت الاسلام سرلک با تاکید بر لزوم دستگاه ورزش وجوانان شهرستان در توجه  به ورزش همگانی ،خاطر نشان کرد: برای برگزاری ورزش همگانی در طول سال بیشتر سرمایه گذاری و برنامه ریزی شودو فقط صرفا به مناسبت مراسم برگزار نشود.

امام جمعه الیگودرز  بیان کرد:  اگر می خواهیم در فرهنگ پیشرفت کنیم متصدیان و مسئولین بجای هزینه و سرمایه گذاری در رفع آسیب های اجتماعی به امرپیشگیری  بپردازند. ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در ارتقا سطح فرهنگ شهرستان بسیار موثر است.

او یادآوری کرد:  از هر گونه حمایتی در زمینه ورزشی دریغ نخواهد کرد و هرجا لازم باشد پشتیبان امر فرهنگ و ورزش و جامعه ورزشی خواهد بود.

 

نظر شما