برگزاری مراسم هفته تربیت بدنی و ورزش در استان کردستان

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۵۶۱۵
برگزاری مراسم هفته تربیت بدنی و ورزش در استان کردستان
همایش ورزش عصرگاهی تحت عنوان "آوای ورزش در همسایگی"، همایش دوچرخه سواری، مسابقات دوستانه بدمینتون کلاس آموزشی کوهپیمایی همگانی، مسابقات دوستانه فوتبال و اجرای برنامه های دیگر در هفته تربیت بدنی مجموعه برنامه در استان کردستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، همایش ورزش عصرگاهی تحت عنوان "آوای ورزش در همسایگی"، همایش دوچرخه سواری، مسابقات دوستانه بدمینتون، کلاس آموزشی کوهپیمایی همگانی، مسابقات دوستانه فوتبال  از  مجموعه برنامه های هفته تربیت بدنی در استان کردستان است.

همایش ورزش عصرگاهی تحت عنوان "آوای ورزش در همسایگی" در این همایش باشکوه ۲۰۰ نفر از ورزشکاران گروه های مختلف آیروبیک و همچنین مردم شهر سنندج با انجام حرکات ورزشی هفته تربیت بدنی و ورزش را گرامی داشتند.

photo_2020-10-18_19-13-43

 همایش ورزش عصرگاهی با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی عصر روز یکشنبه ۲۷ مهرماه در پارک دیدگاه به همت اداره ورزش و جوانان سنندج و هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان برگزار شد.

 

همایش دوچرخه سواری، مسابقات دوستانه بدمینتون، کلاس آموزشی کوهپیمایی همگانی و مسابقات دوستانه فوتبال با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی قروه در سطح این شهرستان برگزار شد.

photo_2020-10-18_20-52-52

 

همایش نمایش خودروهای آفرود در سطح خیابان های شهر بانه با حضور جمعی از ورزشکاران این رشته ورزشی در دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش و به منظور گرامیداشت این هفته برگزار شد.

photo_2020-10-18_20-58-25

جشنواره ورزش های ساحلی بانوان برای اولین بار در استان صبح روز دوشنبه ۲۸ مهرماه در سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش با انجام حرکات نمایشی در رشته موی تای آغاز به کار کرد.

photo_2020-10-19_19-42-17

 

اولین مسیر سنگنوردی طبیعی در ضلع جنوبی کوە "پەنجەلی" دهگلان توسط باشگاه کوهنوردی "ئاسو" این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش  بازگشایی شد.

photo_2020-10-20_00-11-37

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز