ادامه طرح رایگان اصلاح موتورخانه‌ها برای کاهش مصرف گاز در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۵۹۲۲
ادامه طرح رایگان اصلاح موتورخانه‌ها برای کاهش مصرف گاز در آذربایجان‌غربی
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: مشترکین گاز استان مشارکت خوبی در ثبت نام برای طرح رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌‌ی واحدهای تجاری و خانگی داشته‌اند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی، اظهار کرد: شرکت ملی گاز، همسو با سیاست‌های مسئولیت اجتماعی به حوزه بهینه سازی موتورخانه‌ها ورود کرده است تا با این روش، میزان مصرف گاز تا ۱۰ درصد کاهش یاید.

وی با اعلام اینکه در قالب این طرح، ۳ فرایند تنظیم مشعل، نصب رسوب‌گیر و عایق‌کاری موتورخانه‌ها انجام می‌گیرد، تاکید کرد: اجرای این طرح برای مشترکین شرکت گاز استان رایگان بوده و تمامی هزینه‌ها از سوی این شرکت پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شرکت‌های تاسیساتی که به عنوان مجریان این طرح اجرای ۳ فرایند مذکور را انجام و دستمزد خود را از شرکت گاز دریافت می‌کنند، می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند، افزود: این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت ملی شرکت گاز به آدرس www.nigc.ir، در قسمت بهینه‌سازی موتورخانه‌ها ثبت نام کرده و در این طرح مشارکت نمایند.

وی ادامه داد: مشترکینی که برای سیستم گرمایشی منزل خود از موتورخانه استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با مراجعه به همین بخش در سایت شرکت ملی، ثبت نام کنند تا موتورخانه ساختمان آنها مورد اصلاح و بهینه‌سازی رایگان قرار گیرد، چنان که طی یک هفته آغازین این طرح نیز آذربایجان‌غربی از لحاظ تعداد ثبت نامی، جزو ۳ استان برتر کشور است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با استقبال سایر مشترکین، بتوانیم تعداد بیشتری از موتورخانه‌های موجود در استان را اصلاح و بهینه‌سازی کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، شرکت ملی گاز برای اجرای این طرح ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است، افزود: اجرای این پروژه افزون بر بهینه سازی مصرف گاز، اشتغال زایی در کشور را هم مدنظر داشته است.

نظر شما