استاندار خبر داد :

کشف ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در کردستان

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۶۸۱۳
کشف ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در کردستان
استاندار کردستان با اشاره به تلاش‌های مافیای مواد مخدر برای آلوده کردن جامعه، از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب جوانان خود باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  بهمن مرادنیا در مراسم نمادین امحاء مواد مخدر به مناسبت هفته ناجا، ضمن تبریک این هفته و تقدیر از زحمات فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان و مجموعه شورای مبارزه با مواد مخدر در مبارزه با این معضل خانمانسوز، اظهار داشت: دستگاه های مختلفی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، شهرداری و ... در این حوزه فعال هستند و در راه حفظ جان جوانان تلاش می کنند.
وی خاطرنشان کرد: باندهای مافیایی در جهان در حال تلاش برای آلوده کردن جهان هستند بنابراین ما باید بیش از آنها برای مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم.
مرادنیا با یادآوری سخن فرمانده انتظامی کردستان مبنی بر اعلام کشف ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در استان، افزود محاسبه آنچه در کشور کشف می شود و اینکه چه میزان آلودگی می تواند ایجاد کند، نشان می دهد که تلاشی برای مبارزه با آن صورت گرفته است.
استاندار اضافه کرد: با مافیایی روبرو هستیم که به راحتی نابودی انسان ها را رقم می زنند و مبارزه با آن بسیار سخت است اما اگر خانواده ها بیشتر مراقب جوانان خود باشند، کمک بزرگی به این مبارزه خواهد بود.
وی از خانواده ها خواست فرزندان خود را مدیریت کنند و از جوانان نیز خواست از مواد مخدر که هم خود آنها هم خانواده ها و هم جامعه را به نابودی می کشاند، دوری کنند.
مرادنیا، تلاش های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را در بازگرداندن افراد گرفتار، به زندگی موثر دانست و از بهبود یافتگان اعتیاد خواست به دیگران کمک کنند تا اعتماد به نفس پیدا کنند و به چرخه اعتیاد بازنگردند.
وی کلیه مدیران و دستگاه های خارج از شورای هماهنگی را نیز در تلاش برای مقابله با مواد مخدر، موظف دانست و از چهره های ذینفوذ و اساتید دانشگاه خواست از طریق رسانه ها با مردم ارتباط بگیرند و آگاهی ببخشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز