استاندار کردستان:

مشارکت مردم در توسعە روستاها امری ضروری است

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۶۸۲۶
مشارکت مردم در توسعە روستاها امری ضروری است
بهمن مرادنیا امروز به همراە رئیس سازمان مدیریت و برنامە ریزی استان، معاون عمرانی و جمعی از مدیران مرتبط با مسائل عمرانی و زیر ساختی از بخش سیروان و سە روستای محراب، نیر و تنگی‌سر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهمن مرادنیا در بدو ورود به روستای محراب که با استقبال گرم مردم روبرو شد، ضمن اینکه در جریان مشکلات و نیازمندی های مردم این روستا قرار گرفت.

تاکید کرد: مدیران باید با جدیت هرچه بیشتر نسبت به رفع مشکلات و نیازمندی های مردم تلاش کنند.

وی سە مشکل عمدە روستای محراب را راە، آب آشامیدنی و طرح هادی روستایی عنوان کرد و گفت: در این بازدید مصوب شد که تا پایان سالجاری سه کیلومتر مانده تا ورودی روستا آسفالت شود و مشکل آب آشامیدنی و همچنین طرح هادی اجرایی و به اتمام برسد.

مرادنیا همچنین در ادامه ضمن بازدید از روستای تنگیسر و افتتاح کتابخانه عمومی ماموستا قانع این روستا به مردم قول داد که در خصوص احداث پل و ایجاد آبشار برای جذب گردشگر و توسعه آن اقدام شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه هفت کیلومتر دیگر از جاده این محور نیازمند آسفالت است، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باقیمانده آسفالت این روستاها در سال آینده انجام خواهد شد.

وی از مردم تلاشگر و زحمتکش روستاهای محراب، نیر و تنگیسر درخواست کرد در جهت بهبود وضعیت و توسعه روستایی خود نیز مشارکت داشته باشند تا برنامه ها با سرعت بیشتر به نتیجه برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز