استاندار اردبیل:

تنگناهای شهرداری ها با هنر و خلاقیت مدیریتی قابل حل است

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۶۸۳۲
تنگناهای شهرداری ها با هنر و خلاقیت مدیریتی قابل حل است
استاندار اردبیل گفت: با اینکه مشکلات و تنگناهای زیادی در شهرداری ها وجود وارد، ولی این مشکلات با هنر و خلاقیت مدیریتی شهرداران قابل حل و رفع است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در سمینار شهرداران استان که با حضور جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد، افزود: مقایسه وصعیت شهرداری ها در زمان مدیریت های مختلف این موضوع را ثابت کرده که به کار گیری هنر مدیریتی باعث کاهش مسائل در شهرداری ها شده است.

وی استفاده بهینه از منابع و امکانات ، کاهش معوقات ، جذب سرمایه گذاران، رونق فعالیت های عمرانی و کسب رضایت کارکنان در پرداخت به موقع حقوق و مزایا از جمله مولفه های موفقیت یک فرد در مدیریت شهر عنوان کرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یک شهردار موفق باید بتواند با هنر جذب و بهبود رابطه با سرمایه گذاران زمینه توسعه شهر را که منجر به افزایش درآمدهای شهرداری نیز می شود، فراهم سازد.

بهنام جو گفت: افزایش سرمایه گذاری در شهرها علاوه بر اینکه به توسعه و آبادانی شهرها کمک می کند ، موجب افزایش درآمد مردم نیز خواهد شد.

وی در ادامه از هماهنگی برای جذب نیرو و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها خبر داد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در چند سال اخیر جذب نیرو برای شهرداری ها انجام نشده که با هماهنگی حوزه شهرداری های وزارت کشور برنامه ریزی در این خصوص انجام می شود.

بهنام جو از تلاش برای تجهیز شهرداری های استان به ماشین آلاتی چون کامیون خبر داد و افزود: در این راستا توافقات لازم با کارخانه کامیون سازی مشگین شهر انجام شده است.

وی گفت: یک سوم از هزینه خرید حدود ۵۰ کامیون برای شهرداری های استان توسط وزارت کشور و مابقی نیز با مشارکت شهرداری ها و استانداری پرداخت می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز