روابط عمومی مجمع جوانان استان سمنان خبر داد:

دیدار اعضای مجمع جوانان استان سمنان با دبیران سازمان های مردم نهاد شهرستان آرادان

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۶۸۸۸
دیدار اعضای مجمع جوانان استان سمنان با دبیران سازمان های مردم نهاد شهرستان آرادان
روابط عمومی مجمع جوانان استان سمنان در گفتکو با خبرگزاری برنا بیان کرد: دیدار اعضای مجمع جوانان استان سمنان با حضور معاونت فرمانداری آرادان، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آرادان و جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد آرادان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ در این جلسه صفری بر تمرکز سمن های شهرستان آرادان نسبت به توسعه شبکه ارتباطی خود با سمن های دیگر شهرستان ها و استان های همجوار تاکید کرد و خواستار تداوم این دیدار ها به جهت انتقال دانش و تقویت عملکرد سمن ها شد.

 صید یوسفی نیز لزوم ارتباط مستقیم اعضای مجمع و دبیران و اعضای سمن ها را مهم برشمرد و افزود: یکی از اتفاقات مثبتی که می تواند کیفیت عملکرد سمن ها را با توجه فعالیت میدانی سمن ها در میان جامعه و ارتباط مستقیم آنان با مسائل و چالش های مردم بهبود ببخشد، جلسات و دیدارهای مستقیم این چنینی می باشد.

در بخش دیگری از جلسه حسین عامریان رئیس مجمع جوانان استان ضمن تقدیر از عملکرد شایسته سمن های این شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا، تصریح کرد: یکی از ویژگی های مثبت و نقاط قوت سمن های شهرستان آرادان توان بالای آنان در ارائه ایده های جدید و متناسب با شرایط روز جامعه می باشد، به طوری که در زمینه های مختلف و موضوعات روز جامعه، ما شاهد سمن هایی فعال با این موضوعات در این شهرستان می باشیم.

در این جلسه دیگر اعضای مجمع و کارشناس حوزه جوانان شهرستان آرادان نیز به سخنرانی پرداخته و در پایان نیز به سوالات و پرسش های دبیران سمن ها پاسخ داده شد.

خبرنگار:امیر محمد رجبی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز