سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در گفتگو با خبرگزاری برنا از سمنان:

مرکز شماره ۳ استعدادیابی تنیس روی میز کشور در استان سمنان افتتاح خواهد شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۷۰۲۷
مرکز شماره ۳ استعدادیابی تنیس روی میز کشور در استان سمنان افتتاح خواهد شد
مصطفی مرادی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا از سمنان از افتتاح مرکز شماره 3 استعدادیابی تنیس روی میز کشور در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا از سمنان از افتتاح مرکز شماره 3 استعدادیابی تنیس روی میز کشور در استان سمنان خبر داد.

مرادی در این خصوص بیان داشت: در نشست مشترکی که با مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون تربیت بدنی آن اداره کل  برگزار شد از مهمترین موضوعات مورد تفاهم این بود که اداره کل آموزش و پرورش یک سالن برای برپایی مرکز استعدادیابی تنیس روی میز اختصاص دهد و اداره کل ورزش و جوانان نیز با دریافت تجهیزانت و امکانات ورزشی از فدراسیون تنیس روی میز،  بتوان سومین مرکز استعدادیابی تنیس روی میز کشور را در استان سمنان راه اندازی کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ضمن قدردانی از همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در بحث استعدادیابی، خاطر نشان کرد که در این نشست مشترک مقرر شد تفاهم نامه سه جانبه ای میان ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فدراسیون تنیس روی میز برای موضوع استعدادیابی در تنیس روی میز منعقد شود تا با فراهم نمودن شرایط حضور بهترین مربیان ملی و بین المللی و ورزشکاران این رشته ورزشی، بتوانیم به رشد و توسعه تنیس روی میز در استان و کشور کمک کنیم.

مرادی افزود در این نشست پیشنهاد شد که با همکاری آموزش و پرورش در بحث استعدادیابی در سایر رشته های ورزشی نیز اقدامات موثری صورت پذیرد و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان کمیته های دانش اموزی هیئت های ورزشی را در سراسر استان فعال کند.

دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش نیز ضمن اعلانم آمادگی برای همکاری با اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت:  مجموعه آموزش و پرورش استان و فعالیت معلمان ورزشی آن دارای ظرفیت های بالایی در حوزه ورزش و استعدادیابی است و برنامه ها و طرح های متنوعی در این حوزه اجرا شده است. ازجمله طرح کوچ که به دنبال کاهش اضافه وزن و پیشگیری از چاقی در میان دانش آموزان است.

گفتنی است با توجه به تفاهم نامه دو وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در بحث استعدادیابی و ورزش، مقرر شد این تفاهم نامه در سطح استانی نیز منعقد شده و زمینه فعالیت های مشترک فراهم شود.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

نظر شما