مدیر حوزه‌های علمیه یزد:

انتقاد از مسوولان با اهانت تفاوت زیادی دارد

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۸۷۵۳
انتقاد از مسوولان با اهانت تفاوت زیادی دارد
مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: انتقاد سازنده و دلسوزانه با طرح برخی مطالب همراه با اهانت علیه مسوولان نظام و انقلاب اسلامی در فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی تفاوت زیادی داد و باید همه از آن پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجت‌الاسلام محمد شمس" مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد روز سه‌شنبه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جلسه دولت و مسوولان پیشگیری از ستاد مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: انتقاد اگر به دور از احساسات و توام با منطق بیان شود نه تنها مشکلی نیست بلکه به نفع کشور و موجب تعالی جامعه است ولی با اهانت فرق دارد.

وی ادامه داد: تضعیف مسوولان نظام در هر پست و مقامی هستند با طرح برخی مطالب بی اساس علیه آنها نه تنها مفید نیست بلکه  مورد سوء استفاده دشمنان برای اهداف خود و ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد، بنابراین همه باید در شرایط کنونی به دنبال وحدت و همبستگی باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه یزد اظهار کرد: طرح هر مطلب و انتقاد باید شرعی و عقلی باشد و نمی‌توان با طرح برخی مطالب و توهین در جامعه که اصلا صحیح نیست به اختلافات در کشور که بیش از هر زمانی به وحدت کلمه و انسجام ملی نیاز داریم دامن زد که این کار پذیرفته شده نیست.

شمس به وضعیت کشور و ادامه توطئه‌های دشمنان و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و از همه مردم و مسوولان کشور خواست با همدلی برای برون‌رفت از مشکلات دست در دست هم وظایف دینی، ملی و انقلابی خود را بیش از گذشته انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز