معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز:

۷درصد تماس ها با پلیس البرز بی مورد است/عملیاتی شدن ۵۱۵ هزار تماس با سامانه ۱۱۰

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۹۲۴۸
۷درصد تماس ها با پلیس البرز بی مورد است/عملیاتی شدن ۵۱۵ هزار تماس با سامانه ۱۱۰
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: در 7 ماهه ابتدایی امسال، بیش از 515 هزار تماس ثبت شده در مرکز فوریت های پلیسی 110، عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،سرهنگ جواد صفایی  با اشاره به راه اندازی سامانه ی 110 به منظور برقراری سریع ارتباط بین مردم و پلیس، اظهار کرد: سامانه فوریت های پلیسی 110 سریع ترین و آسان ترین پل برقراری ارتباط با پلیس و درخواست امداد و کمک، مردم در شرایط سخت و بحرانی است.

این مقام انتظامی به آمار تماس های شهروندان با سامانه ی 110 اشاره کرد و اظهار داشت: در 7 ماهه اول سال جاری، بالغ بر یک میلیون و 388 هزار 458 تماس با سامانه 110 برقرار شده که از این تعداد 515 هزار و 557 تماس توسط ماموران پلیس عملیاتی شده است.

سرهنگ صفایی ادامه داد: از تماس های برقرار شده با این مرکز ، 41 هزار و 147 شهروند توسط کارشناسان، مشاره و راهنمایی دریافت کرده اند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز به عدد چشمگیر میزان تماس های بی مورد با شماره تلفن 110 اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا پایان مهر ماه، 96 هزار و 721 تماس بی مورد و خارج از ماموریت های پلیس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ثبت شده که حدود 7 درصد کل تماس های این مرکز را شامل می شود.

وی با بیان این که 37 درصد از تماس های ورودی مرکز فوریت های پلیسی 110 عملیاتی شده است، بیان کرد: یکی از دلایل بالا بودن تعداد تماس ها، تماس چندین شهروند در خصوص یک موضوع است.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان البرز جلب رضایت مردمی را جزء اولویت های ماموریت های پلیس خواند و اضافه کرد: شهروندان می توانند هر نوع انتقاد ، شکایات ، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره تلفن 197 در میان بگذارند.

وی از شهروندان درخواست کرد: از تماس های بی مورد و اشغال خطوط سامانه 110 پرهیز کرده چراکه شاید با یک تماس بی مورد و غیر ضروری، پلیس از وظیفه خطیر و ذاتی خود در نجات جان و مال شهروندان باز بماند.

سرهنگ صفایی در پایان با تاکید بر تجهیز و تقویت یگان فوریتی 110 استان و افزایش خطوط 110، خاطر نشان کرد: سامانه 110 تبلور نو آوری و شکوفایی در ارائه خدمات پلیسی و مشارکت آحاد مردم در تثبیت امنیت همه جانبه و همبستگی میان مردم و پلیس و تضمین کننده انضباط اجتماعی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز