تردد مبتلایان قطعی به کرونا در شهر تخلف محسوب می شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۰:۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۹۵۷۶
تردد مبتلایان قطعی به کرونا در شهر تخلف محسوب می شود
عباس روستازاده دادستان شهرستان جهرم امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: برگزاری هر گونه مراسم و تجمع ممنوع است و قطعا برخورد قانونی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهروندان، مراسم ها و تجمعات شلوغ خانوادگی، جشن‌ها و عروسی‌ها را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی با اشاره به تردد مبتلایان قطعی ویروس کرونا در شهر که اسامی آنان در دانشگاه علوم پزشکی جهرم ثبت شده است گفت: هیچ یک از مبتلایان تا پایان دوره قرنطینه اجازه خروج از منزل را ندارند. در صورت مشاهده و معرفی آنان بصورت قانونی و جدی برخورد خواهد شد.

به گفته وی با وجود تمام هشدار‌ها، همچنان شاهد ازدحام و تجمع در شهر هستیم و تعدادی از پارک ها چراغ آنان روشن و باعث تجمع افراد می شود؛ خاموشی چراغ پارک ها الزامی است.

وی نظارت بر نانوایی ها را بسیار مهم دانست و گفت: فروشگاه های بزرگ مانند هایپرمارکت ها باید بصورت جدی تحت نظارت قرار گیرند.

وی تاکید کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر اساس اختیارات سازمانی خود با اصنافی که ماسک نزده و اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی انجام شود.

در هیچ اداره‌ای نباید ارباب رجوع بدون ماسک وارد شود.

وی اضافه کرد: رعایت اصول بهداشتی مانند استفاده از ماسک و توجه به تعداد مسافران از سوی رانندگان تاکسی الزامی است در صورت عدم رعایت قطعا برخورد خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز