افتتاح مرکز فوریت‌های رسیدگی به مطالبات صنایع در یزد

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۹۸۶۱
مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری استان یزد روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، "محمدرضا علمدار یزدی" رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این مراسم گفت: در مرکز یاد شده، نمایندگان تمام دستگاه‌‎هایی مرتبط با هدف حل مشکلات تولید و طرح‌‎های سرمایه‎گذاری به صورت شبانه روزی و در بستر سامانه الکترونیکی، مشکلات و تقاضای مدیران واحدهای صنعتی را بررسی می کنند. 

علمدار افزود:این مرکز در ۲ شیفت از هشت صبح تا ساعت ۲۰ و از ساعت ۲۰ تا هشت صبح فعال است.

وی تامین منابع مالی، تعیین تکلیف معوقات بانکی واحدهای تولیدی و رفع مشکلات محیط زیست و منابع طبیعی و رفع موانع صادرات را از دیگر اهداف راه اندازی مرکز مورد اشاره  ذکر کرد. 

علمدار اظهار داشت: این مرکز با توجه به سال جهش تولید و الزام توجه به اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاقی به قانون رفع موانع تولید، رقابت پذیری و ارتقای نظام مالی کشور با هدف حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل این سازمان فعال شد.

وی تعداد واحدهای تولیدی استان را سه هزار مورد ذکر کرد و گفت:این استان رتبه های خوبی را در زمینه بهبود کسب و کار در کشور به خود اختصاص داده است.

نظر شما