بیانیه جامعه ورزشی و جوانان آذربایجان‌غربی در محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۰۴۲۵
بیانیه جامعه ورزشی و جوانان آذربایجان‌غربی در محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام
جامعه ورزشی و جوانان آذربایجان غربی در محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم بیانیه صادرکرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، متن بیانیه به شرح زیر است:

توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام توسط رئیس جمهور فرانسه که دشمنی دیرینه‌ اش با اسلام و مسلمانان لکه ننگی بر پیشانی او و همفکران جاهل اش است ، تو خالی بودن شعار آزادی بیان در این کشور را نمایان ساخت.

این حرکات برنامه‌های از پیش طراحی شده استکبار جهانی برای به حاشیه بردن، سازش برخی مرتجعین عرب با رژیم جعلی ،کودک کش و غاصب صهیونیستی است  که با این توهین‌ها می‌خواهند حاشیه‌ای امن برای اسرائیل در خاورمیانه درست کنند و این را یقینا بدانند که موجدیت این رژیم جعلی در خطر است و با این اقدامات جوهلانه و دور از منطق و خلاف عقل نخواهند توانست موقعیت اسرائیل غاصب را تقویت کنند.

ملت‌های مسلمان دنیا با هوشیاری این توطئه‌ها را رصد می‌کنند و ضمن محکومیت این اقدامات، جواب قاطع و داندان شکنی را به سران فرانسه خواهند داد و قطعا دولت مکرون از این اقدام خود پشیمان خواهد شد.

باعث تاسف است که سازمان‌های بین‌الملی و نهادهای حقوق بشر  در پی این اهانت آشکار به ارزش ها و خط قرمز مسلم بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، سکوت اختیار کرده و رسانه‌های وابسته به مدعیان دروغین آزادی بیان و حقوق بشر به این اقدام بی شرمانه و جاهلانه نپرداخته اند.

جامعه بزرگ ورزشی و جوانان استان  آذربایجان غربی ضمن محکوم کردن این اقدام ضداسلامی امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه و حمایت او از اهانت به قرآن و بزرگ‌ترین پیامبر الهی انتظار دارد که فرهیختگان، شخصیت‌ها و مسئولان کشورهای اسلامی و دیگر ادیان آسمانی با اقدام عاجل و قاطع خویش راه را بر این آتش‌افروزان بسته و زمینه‌های ارتقای وحدت و تعامل سازنده ادیان ابراهیمی را در جهان فراهم نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز