پرداخت ۷۰ میلیارد تومان کمک های بلاعوض به مناطق زلزله زده بخش قطور

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۸:۴۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۱۵۶۴
پرداخت ۷۰ میلیارد تومان کمک های بلاعوض به مناطق زلزله زده بخش قطور
آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی در جلسه ای به ریاست رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و با حضور فرماندار شهرستان خوی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن و دهیاران این بخش مورد بررسی قرار گرفت.‌‌

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده بخش قطور اظهار داشت: ۱۲۰۰ واحد مسکونی نوع اول تاکنون به بهره برداری رسیده است و تا پایان این ماه ۴۰۰ واحد دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه از تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مناطق زلزله زده قطور خوی خبر داد و افزود: برای جبران خسارات وارده به بخش قطور بیش از ۱۷۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام احداث، معیشتی و دام در نظر گرفته شده است که ۱۷۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر بازسازی مناطق زلزله قطور تا پایان فصل کاری تاکید نمود و افزود: تا ۱۰ روز آینده برای تسریع در روند بازسازی ۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به این مناطق اختصاص یافته و پرداخت خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی نیز در این جلسه روند احداث و بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده را خوب ارزیابی نمود و افزود:  در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین روند احداث واحدهای مسکونی با سرعت ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز