استاندار اردبیل:

عملیات اجرایی زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی سرعت می گیرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۱۷۲۰
عملیات اجرایی زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی سرعت می گیرد
استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی زیرساخت های اساسی منطقه ویژه اقتصادی در حوزه های مختلف انجام می شود که تامین اعتبار مناسب پیمانکاران با افزایش ماشین آلات و تامین مصالح به کار خود شدت می دهد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های اساسی جز تعهدات ما بوده که زیرسازی بخشی از خیابان ها و جاده دسترسی انجام شده وهمچنین برای برق رسانی تیر ریزی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه پیمان اول برق رسانی انجام شده افزود: پیمان دوم این بخش در حال پیگیری است که برق رسانی۱۷مگاواتی در این منطقه ویژه انجام می شود گرچه در محدوده برق رسانی شده واحدهای موجود مشکل برق ندارند.

استاندار اردبیل گاز رسانی در این محدوده را یادآور شد و گفت: گازرسانی برای منطقه ویژه اتفاق افتاده که خوشبختانه برای سرمایه گذاران یک فرصت استثنایی جهت بهره مندی از مزایای منطقه ویژه اقتصادی پیش آمده باید نهایت استفاده را بکنند.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهت سرمایه گذاری های بزرگ باید مشوق لازم را برای سرمایه گذار مهیا کند، گفت: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل امور اراضی در تمدید قرارداد اراضی این منطقه اقدام و نهایت تلاش و همکاری خود را جهت کاهش قیمت اراضی بکار گرفته اند.

اکبر بهنام جو ادامه داد: با تلاش عوامل راه و شهرسازی آغاز عملیات زیرسازی جاده دسترسی این منطقه آغاز شده و باید قبل آغاز فصل سرد سال تکمیل شود و تامین اعتبار جاده دسترسی منطقه ویژه اقتصادی انجام شده است.

این مسوول با بیان اینکه تا خردادماه ۱۴۰۰ زیرسازی و روسازی زیر ساخت ها باید پیشرفت مناسب داشته باشد افزود: اگر زیرساخت ها خوب انجام شود سرمایه گذاران بزرگ جهت سرمایه گذاری در این بخش رغبت بیشتری از خود نشان خواهند داد.

استاندار اردبیل در ادامه از محل اجرای بیمارستان نجف زاده در اردبیل بازدید و برای شدت گرفتن عملیات اجرایی و تامین مصالح این بیمارستان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز