سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد:

در مهرماه سال جاری ۹۸۶ برنامه ورزشی در حوزه همگانی و روستایی برگزارشده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۱۷۲۸
در مهرماه سال جاری ۹۸۶ برنامه ورزشی در حوزه همگانی و روستایی برگزارشده است
سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری ۹۸۶ برنامه ورزشی در حوزه همگانی و روستایی در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری ۹۸۶ برنامه ورزشی در حوزه همگانی و روستایی در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: برنامه های همگانی در مهر ماه با برگزاری ۳۸۰ برنامه در حوزه بانوان و ۶۰۶ برنامه در حوزه آقایان انجام گرفت که ۳۳۹۰۱ نفر در این برنامه ها شرکت کردند که ۱۴۴۶۹ نفر از آنان خانم و ۱۸۶۲۲ نفر آقا بوده اند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص برنامه های برگزارشده اظهار کرد: برنامه های ورزش همگانی و روستایی در ۱۱ آیتم پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه نوردی و کوهپیمای، دوچرخه سواری، همایش و جشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی ، کلاس های آموزشی، مسابقات کارکنان دولت، مسابقات مختلف ورزشی و گلگشت خانوادگی برگزار شد.
انوشیروانی اضافه کرد: ۱۳ برنامه پیاده روی با خانواده، ۵۶۸ برنامه ورزش صبحگاهی، ۹۵ برنامه کوه روی و کوهپیمایی، ۶ همایش دوچرخه سواری، ۳۰ همایش و جشنواره ورزشی، ۳۹ مسابقه محلات، ۶۹ برنامه فرهنگی، ۱۹ کلاس آموزشی، ۹ برنامه ورزشی و مسابقه کارکنان دولت، ۱۲۵ برنامه مسابقه ورزشی در رشته های مختلف ورزشی و ۱۴ برنامه گلگشت خانوادگی در طول مهر ماه برگزارشده است.
او در خصوص برنامه های هفته تربیت بدنی تصریح کرد: در طول هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۴۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی با شعار کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به ورزش در استان اردبیل برگزار شد که این برنامه ها به آمار مهر ماه اضافه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز