مدیرکل میراث فرهنگی لرستان:

تعداد تشکل‌های تخصصی در حوزه میراث فرهنگی لرستان محدود است

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۱۷۳۴
تعداد تشکل‌های تخصصی در حوزه میراث فرهنگی  لرستان محدود است
سید امین قاسمی گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد در معرفی آثار طبیعی و تاریخی لرستان نقش چشمگیری دارند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛قاسمی در نشستی با اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی سازمانهای غیردولتی با بیان این‌که تعداد تشکل‌های تخصصی در حوزه میراث فرهنگی در لرستان محدود است،اظهار کرد: افراد مختلفی از طریق سایر ادارات و به‌صورت غیرمستقیم، فعالیت‌های گردشگری را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی  لرستان با بیان اینکه "خانه تشکل‌ها" یا "سمن سرا" را دو سال پیش در استان لرستان و در یکی از اماکن قدیمی و ثبت شده راه‌اندازی کردیم، افزود: برنامه‌ها و مراسمات نمایشگاه‌های مختلفی توسط تشکل‌ها در استان برگزار شده است و همواره به عنوان بازویی توانمند، همراه این اداره کل بوده‌اند.

قاسمی تصریح کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد درزمینه توسعه توریسم، گردشگری و معرفی آثار تاریخی و طبیعی لرستان فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده‌اند.

او همچنین خاطرنشان کرد: «امیدواریم با کمک تشکل‌های مردم‌نهاد فعالیت‌های خود را جهت پیشبرد اهداف نظام و معرفی استان لرستان در زمینه های مختلف پیش ببریم.

قاسمی اظهار امیدواری کرد: پس از پایان وضعیت بهداشتی حاکم بر جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، میزبان نشست‌ها و همایش‌های مختلف برای معرفی آثار طبیعی و تاریخی استان لرستان باشیم.

 در این نشست  الیار عاصمی زاده به عنوان رئیس شورای هماهنگی، سمیه مراقی به عنوان مشاور رئیس شورا، امیر کرمیان عضو هیات رئیسه و بهناز ساجدی دبیر کمیته گردشگری شورای هماهنگی به همراه برخی از مدیران عامل و اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز