حضور تیراندازهای کردستانی در لیگ دسته یک کشور

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۱۷۵۶
حضور تیراندازهای کردستانی در لیگ دسته یک کشور
رقابت های لیگ دسته یکم تیراندازی با سلاح های بادی کشور از اوایل آذرماه آغاز به کار خواهد کرد و استان کردستان با یک تیم در بخش بانوان و یک تیم در بخش آقایان رشته تیراندازی با تفنگ بادی در مسابقات دور جدید لیگ دسته یک حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، چهاردهمین دوره رقابت های لیگ دسته یکم تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی بانوان و آقایان کشور از اوایل آذرماه آغاز به کار خواهد کرد.

با اعلام فدراسیون تیراندازی کشور این مسابقات پس از اعلام آمادگی از سوی تیم های شرکت کننده در دو مرحله مقدماتی و فینال از روز یکم آذرماه در سالن تیراندازی 80 خطی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
 
بر این اساس، ورزشکاران رشته تیراندازی با تفنگ استان کردستان با برگزاری اردوها و تمرینات مستمر و با نفرات بومی در دو بخش بانوان و آقایان رشته تفنگ بادی در این دوره از رقابت ها شرکت خواهند کرد.
 
دانیال شریفی، محمدامین رهسپار، پوریا احمدی و احمد شیاسی تیراندازی های بخش آقایان هستند که در ترکیب تیم استان کردستان حضور دارند و نگین احمدی، مهدا شیخ جعفری، زهری حیدری، الهام نصیری و سعیده جوادیان ترکیب تیم تیراندازی بانوان استان هستند که در این مسابقات برای کردستان به میدان خواهند رفت.

 

نظر شما