فرماندار سمنان:

طرح محدودیت رفت و آمد خودروها به شهر سمنان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۱۸۰۴
طرح محدودیت رفت و آمد خودروها به شهر سمنان آغاز شد
فرماندار سمنان گفت: تمام مسیرهای ورودی و خروجی شهر سمنان از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه به مدت پنج‌روز به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، سید عباس دانایی ابراز داشت: ورودی و خروجی شهر سمنان شامل میدان قومس، میدان امام حسن(ع)، پل جهاد، بلوار علویان به منظور ممانعت از ورود و خروج خودروها، مسدود می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان سمنان طبق آخرین رنگ بندی رسمی بر مبنای میزان شیوع کرونا، در وضعیت مشکی فوق بحرانی قرار دارد و محدودیت تردد از امروز تا جمعه شانزدهم آبان ۹۹ در مرکز استان سمنان همزمان با ۲۴ مرکز استان کشور اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: محدودیت تردد از امروز تا جمعه شانزدهم آبان ۹۹ در شهر سمنان شامل بین شهرستان‌ها نیز می‌شود و خودروها از شهرستان‌های اطراف نیز اجازه ورود و خروج از شهر سمنان در این مدت پنج روز ندارند.

فرماندار سمنان بیان کرد: خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی در مدت گفته شده به منظور مبارزه با شیوع کرونا ممنوع است.

طبق گفته ظهر دیروز یازدهم آبان ۹۹، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۳۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۵ هزار و ۲۹۸ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

سیما سادات لاری درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: تا ظهر  ۱۱ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت هزار و ۷۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۳۸۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۲۰ هزار و ۴۹۱ نفر رسید.

طبق آخرین رنگ بندی رسمی بر مبنای میزان شیوع کرونا، چهار شهرستان گرمسار، دامغان، سمنان و شاهرود در وضعیت مشکی، شهرستان‌های آرادان، سرخه و مهدی‌شهر در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان‌ میامی در بحث شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارد.

 

نظر شما