مدیر عامل باشگاه ورزشی وچان بیان کرد:

باشگاه وچان حامی توسعه ورزش کردستان

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۱۹۹۱
باشگاه وچان حامی توسعه ورزش کردستان
مدیرعامل باشگاه ورزشی وچان گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه ورزشی وچان برای توسعه فوتبال گام بر می دارند و به ایستادن در قامت قهرمانی فکر می کنیم و به همین دلیل نباید بعضی مسائل حاشیه دار باعث عدم تمرکز ما شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، مدیر عامل باشگاه فرهنگی، ورزشی وچان گفت: همه ما برای توسعه فوتبال گام بر می داریم و به ایستادن در قامت قهرمانی فکر می کنیم و به همین دلیل نباید بعضی مسائل حاشیه دار باعث عدم تمرکز ما شود.

مفاخری با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه ورزش استان، اظهار داشت: رسانه ها در جامعه امروزی نقش بسزایی در توسعه دارند و ما نیز آنها را به عنوان یار دوازدهم تیم در کنار خود قرار داده ایم.

کاظم مفاخری گفت: در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم قهرمان لیگ در رقابت های آسیایی حضور پیدا می کند و بر همین اساس این تیم تمام توان خود را برای قهرمانی در لیگ به کار می گیرد.

مفاخری ضمن تشکر از تمامی بازیکنان که برای این تیم زحمت کشیدند، افزود: امروزه در تمام جهان باشگاه های ورزشی به سمت حرفه‌ای شدن می روند و بر همین اساس ما نیز به دنبال بازیکنان حرفه ای هستیم که به هدف هایمان برسیم.

مفاخری یادآور شد: اسماعیل زنگی نژاد بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران به عنوان عضو افتخاری با این تیم همکاری دارد  و هیچکدام از مربیان بومی استان حاضر به همکاری افتخاری با ما نبودند.

قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر زنان فوتبال ایران روز گذشته در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. ۱۲ تیم در این دوره حاضر هستند که باید در ۲ گروه ۶ تیمی باهم رقابت کنند.

در گروه نخست شهرداری بم، سپاهان اصفهان، نماینده البرز، ذوب‌آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی و نماینده خوزستان حضور دارند و در دیگر گروه تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی، زاگرس شیراز و نماینده بوشهر  به رقابت خواهند پرداخت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز