افزایش حق‌الزحمه داوران و کمک‌داوران اتفاق خوب سرپرست کمیته داوران فوتبال

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۲۳۵۲
افزایش حق‌الزحمه داوران و کمک‌داوران اتفاق خوب سرپرست کمیته داوران فوتبال
رئیس کمیته داوران آذربایجان‌غربی گفت: افزایش حق‌الزحمه داوران و کمک‌داوران اتفاق خوب سرپرست کمیته داوران فوتبال.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رامین امید باراندوزی رییس کمیته داوران آذربایجان‌غربی در خصوص آغاز کار داوران در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: با شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور با شرایط کرونایی کار کمیته داوران بسیار سخت و دشوار است.

وی ادامه داد: با حضور مجدد فریدون اصفهانیان به عنوان سرپرست کمیته داوران فوتبال کشور در مدت کمتر از دو هفته شاهد اتفاقات خوبی تا اینجای کار بودیم که یکی از مهمترین آنها افزایش حق الزحمه داوران و ناظران داوری بود.

باراندوزی با اشاره به اینکه همکاری و همراهی خوبی بین دپارتمان و کمیته داوران کشور در حال حاضر وجود دارد افزود: وجود افراد سالم و کاربلدی همچون علیرضا سهرابی در راس دپارتمان کمیته داوری وفریدون اصفهانیان در کمیته داوران نوید روزهای خوشی را به جامعه داوری می‌دهد.

رییس کمیته داوران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برگزاری جلسه کمیته داوران فوتبال کشور در این شرایط و محدودیت داوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آنالیز داوران برای معرفی به عنوان کاندیدای داور بین المللی در فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان، تشکیل و تکمیل بخشهای زیر کمیته در این روزهای کرونایی نشان از انگیزه و همت بالای کمیته و دپارتمان بر فعالیت خوب برای داوران در سطح کشور دارد.

وی با اشاره به ابلاغ‌ داوران هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور گفت: در ابن چینش شاهد جوانگرایی و قضاوت داوران خوبی هستیم که یکی از کارهای شایسته دپارتمان و کمیته داوران بود.

باراندوزی خاطر نشان کرد: برخی از منفعت طلبان به هر بهانه وعناوین دنبال تخریب رییس دپارتمان و کمیته داوران هستند تا به آنچه که خود می خواهند برسند اما باید به هر مسئولی زمان داد تا برنامه‌های خود را پیاده کند و تا به امروز شاهد فعالیت خوبی از دپارتمان و کمیته داوران بودیم.

رییس کمیته داوران آذربایجان‌غربی اظهار داشت: برگزاری کلاسهای مختلف فوتبال، فوتسال و... به صورت وبینار کار بسیار بزرگی بود که از سوی کمیته داوران انجام شد که شاهد تغییرات نوین در اصول آموزشی بودیم که باید به عنوان یک موفقیت این امر را تلقی نمود که در همین راستا کمیته های داوران استانها نیز باید برنامه ریزی اصولی را انجام دهند تا داوران بتوانند در سطوح بالای دانش داوری قرار بگیرند.

رییس کمیته داوران آذربایجان‌غربی با انتقاد از برخی رسانه های وابسته به اشخاص گفت: انتقاد منطقی وسازنده بسیار خوب است اما انتقاد اصولی دارد و هر انتقادی باید همراه با راهکار و پیشنهاد باشد تا برای بهبود کار باشد ولی آنچه شاهد هستیم برخی رسانه ها به همراه برخی پیشکسوتان منفعت طلبان همراه شدند و فقط در راستای تخریب گام برمیدارند.

باراندوزی گفت: امیدواریم برخی افرادی که امتحان خود را پس داده اند و همه به خوبی به این افراد شناخت کافی دارند به هر نحوی چوب لای چرخ فعالیت کمیته نگذارند تا شاهد آرامش در خانواده داوری باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان رییس کمیته داوران استان آذربایجان‌غربی و عضو کوچکی از جامعه داوری که شاهد تلاش شبانه روزی روسا واعضای کمیته و دپارتمان داوان هستم تشکر می‌کنم و قطعا با حضور فریدون اصفهانیان و بزرگان داوری در کمیته داروان و همچنین علیرضا سهرابی در راس دپارتمان داوری و اعضای بی ادعای دپارتمان شاهد روزهای خوبی در داوری خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز