حمایت امام جمعه خلخال از پروژه اندبیل خلخال؛

امام جمعه خلخال از تله سیژ در حال احداث تفرجگاه اندبیل بازدید کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۲۵۶۳
امام جمعه خلخال از تله سیژ در حال احداث تفرجگاه اندبیل بازدید کرد
امام جمعه شهرستان خلخال از تله سیژ و پیست اسکی در حال احداث تفرجگاه اندبیل بازدید و حمایت خود را از این پروژه ورزش اعلام کرد.

به گزارش برنا،حجت الاسلام والمسلمین اسدی امام جمعه شهرستان خلخال از پروژه درحال احداث تله سیژ و پیست اسکی تفرجگاه اندبیل بازدید کرد.

در این بازدید حجه الاسلام والمسلمین اسدی از نزدیک درجریان پیشرفت کار قرار گرفتند و ضمن ابراز خرسندی از دست اندکاران پروژه تقدیر و تشکر بعمل آورده و حمایت خودرا نسبت به رفع مشکلات احتمالی در جهت سرعت بخشیدن به پروژه اعلام کرد.
حجه الاسلام والمسلمین اسدی افزود: راه‌اندازی هر یک از این پروژه‌های ورزشی و گردشگری در مناطق مختلف خلخال می تواند به رونق اقتصادی منطقه کمک کند و به توسعه و رونق ورزش "که با سلامتی عموم جامعه و نشاط اجتماعی همراه است" تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
او اضافه کرد: با ایجاد این پروژه و راه اندازی پیست اسکی زمینه های برگزاری مسابقات اسکی در سطح استانی و ملی فراهم خواهد شد و این می تواند برای جوانان منطقه هم مفید واقع شود و باعث برون رفت آسیب های اجتماعی در منطقه باشد.

پیست اسکی اندبیل خلخال به طول هزار و ۸۰۰ متر برابر با استانداردهای تعیین شده در حال آماده‌سازی برای بهره‌برداری در زمستان امسال است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز