دادخواه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای رازی اردبیل؛

۶۰ دانشجو در رشته تربیت بدنی در دانشگاه فنی و حرفه ای رازی اردبیل تحصیل می کنند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۲۸۴۰
۶۰ دانشجو در رشته تربیت بدنی در دانشگاه فنی و حرفه ای رازی اردبیل تحصیل می کنند
نشست مشترک دادخواه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای رازی با انو شیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در راستای برنامه های مشترک در حوزه ورزش و تربیت بدنی برگزارشد.

به گزارش برنا، نشست مشترک دادخواه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای رازی با انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در راستای برنامه های مشترک در حوزه ورزش و تربیت بدنی برگزارشد.

در این نشست ،دادخواه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای رازی اردبیل گفت: 60 نفر در اردبیل، دانشجوی رشته تربیت بدنی در دانشگاه فنی و حرفه ای رازی اردبیل هستند.
او افزود: در راستای ایجاد فضای ورزشی و تعامل در جهت برگزاری برنامه های ورزشی در سطح استان اردبیل آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم.
او بیان کرد: در این دانشگاه ، ۱۰۰۰ دانشجو در حال کسب علم و دانش هستند که برای اولین بار ۶۰ دانشجو در رشته تربیت بدنی در این دانشگاه جذب شدند که نیاز است برای توسعه این رشته زیر ساخت های ورزشی ایجاد شود.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای رازی ادامه داد:بیشتر دروس این دانشگاه تخصصی و در راستای کسب و کار می باشد که با اتمام درس جوانان می توانند به صورت تخصصی وارد بازار کسب و کار شوند.
سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، در این دیدار اظهار کرد: آکادمیک شدن رشته تربیت بدنی در آشنایی و آموزش اصولی نوجوانان و جوانان با رشته تربیت بدنی بسیار موثر است.
او تاکید کرد: آماده همکاری با این دانشگاه جهت ترویج رشته تربیت بدنی در بین علاقه مندان این رشته هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز