با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

سیلوی ۳۰ هزار تنی شرکت قزل ارس مغان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۳۳۹۰
اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در روز پایانی نظارت میدانی خود از شهرستان های پارس آباد و بیله سوار سیلوی ۳۰ هزار تنی شرکت چند منظوره قزل ارس مغان (جعفرآبادمغان)را افتتاح کردند.

به گزارش برنا،اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در سومین روز نظارت میدانی خود از شهرستان های پارس آباد و بیله سوار صبح امروز (جمعه ۱۶ آبان ماه) از مرکز حفاظت و توسعه شتر دوکوهانه در جعفرآبادمغان بازدید کردند.

بر اساس این گزارش موطن اصلی شتر دوکوهانه مغولستان، چین و ایران است و برای اولین بار تولید مثل و باروری به روش تلقیح مصنوعی شتر دوکوهانه در این مرکز انجام شده و درحال حاضر ۱۸۰ نفر شتر دوکوهانه در کشور وجود دارد که در استان اردبیل و بیله سوار نگهداری می شوند، این مرکز می تواند بانک ژن جانوری برای کل دنیا باشد.

همچنین اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از شرکت چند منظوره قزل ارس مغان بازدید و سیلوی ۳۰ هزار تنی آن را افتتاح کردند.

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از پایانه مرزی بیله سوار نیز بازدید کردند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز