کاپیتان تیم لیگ برتری بانوان هیئت فوتبال البرز:

مسئولین استانی نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشند/ از بازی در گروه مرگ ترس نداریم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۹:۵۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۳۶۵۷
مسئولین استانی نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشند/ از بازی در گروه مرگ ترس نداریم
کاپیتان تیم بانوان هیئت فوتبال البرز ضمن درخواست از مسئولین استانی گفت: از مسئولین انتظار داریم نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشند و هیئت فوتبال را حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سارا قمی در گفتگو با برنامه ورزش البرز اظهار کرد: ما در گروهی قرار گرفته ایم که رقبایی چون ذوب آهن، سپاهان و شهرداری بم از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند اما متأسفانه در البرز تنها هیئت فوتبال حامی تیم بانوان است و برای حضور پرقدرت در لیگ برتر باید همه نهادهای استانی باهم یکدل و متحد باشند.

وی با بیان اینکه ترسی از بازی در گروه مرگ نداریم گفت: امسال به نسبت سال گذشته جوانگرایی محسوسی را در دستور کار قرار داده ایم و با میدان دادن به استعدادهای البرزی به دنبال معرفی آن ها به فوتبال ملی هستیم.

خانم گل فوتبال ایران تصریح کرد: ما به این تیم ایمان داریم چراکه استعدادهایی را کشف کرده ایم که سال های آینده حتی خیال مان را از بابت تیم ملی هم راحت خواهند کرد.

قمی در خصوص چالش های پیش روی تیم بانوان هیئت البرز گفت: خوشبختانه با رایزنی های هیئت فوتبال مشکلی از بابت خانه یا خوابگاه وجود ندارد اما باتوجه به وضعیت کنونی بهتر است سایر مسئولین هم هیئت را در این امر یاری کنند و بدون چالش خاصی وارد رقابت ها شویم.

 

نظر شما