توزیع ۶۰۰ هزار پرس غذای متبرک در مناطق محروم استان

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۹:۳۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۳۶۶۴
توزیع ۶۰۰ هزار پرس غذای متبرک در مناطق محروم استان
۶۰۰ هزار پرس غذای گرم و متبرک حرم مطهر رضوی از ابتدای امسال تاکنون در بین شهرستانهای محروم، حاشیه شهر مشهد، نیروهای مسلح و بیماران بیمارستان‌های استان خراسان رضوی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیریت امور مجاورین بنیاد برکت رضوی روز شنبه در مراسم توزیع غذای گرم حرم مطهر رضوی بین نیروهای مرزبانی هنگ مرزی تایباد به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با هدف بهره‌مندی نیروهای مسلح از حال و هوای معنوی توزیع غذای گرم حرم رضوی در مناطق مرزی اجرا شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی فریور افزود: تاکنون برای این اقدام خداپسندانه حداقل ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان خراسان رضوی افزون بر ۲۰۰ هزار بسته سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا طی ۲ مرحله در سطح این استان توزیع شده است که ارزش هر سبد غذایی افزون بر چهار میلیون ریال است.

مدیریت امور مجاورین بنیاد برکت رضوی گفت: در همین راستا و در مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی ۱۰۰ هزار بسته با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال در بین خانواده های نیازمند استان خراسان رضوی در حال توزیع است.

فریور به توزیع ۱۰۰ هزار بسته متبرک حرم رضوی شامل نبات، نمک و عطر اشاره کرد و افزود: این تعداد بسته از ابتدای امسال تاکنون در بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی به اجرای طرح "آقا حساب کردند" اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با کمک خیرین و نیکوکاران شهر مشهد در حال اجراست که در این کار خیرخواهانه اجاره بهای منازل مسکونی خانواده های نیازمند، پرداخت قبوض آب، برق و گاز نیازمندان و هزینه های درمان بیمارانی که توانایی پرداخت آن را ندارند تامین می شود که در این حوزه نیز از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۲ میلیارد ریال کمک شده است.

مدیریت امور مجاورین بنیاد برکت رضوی این اقدامات خداپسندانه را موجب دلگرمی و شادی خانواده های محروم دانست و افزود: از خداوند و حضرت امام رضا (ع) همچون همیشه اقتدار و سربلندی نیروهای مسلح کشور را خواستاریم و امیدواریم بیماری کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود.

در سفر خادمان حرم مطهر رضوی به شهرستان تایباد ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیروهای مرزبانی هنگ مرزی تایباد مستقر در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز