کمک به توسعه اشتغال زایی جوانان روستایی

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۴۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۳۷۷۴
کمک به توسعه اشتغال زایی جوانان روستایی
انتشار فراخوان ارائه تسهیلات بانکی اشتغال جوانان روستایی از سوی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، حوزه معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با بانک رسالت به منظور حمایت از اشتغالزایی جوانان پس از انجام نیازسنجی زمینه های مختلف و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه اشتغال جوانان روستایی استان بر اساس الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی با محوریت ارائه وام قرض الحسنه با همکاری بانک رسالت و در چارچوب برآورد مفاد و تعهدات دو دستگاه به واجدین شرایط تسهیلات بانکی صفر درصد کارمزد به مدت 36 ماه اعطا خواهد کرد.

جوانان کردستانی علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه دامداری به عنوان یکی از بسترهای اشتغالزایی جوانان در روستا می توانند تا تاریخ 26 آبان ماه با مراجعه به ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه استان و ارائه مدارک شناسایی نسبت به ثبت نام در این فراخوان اقدام نمایند.

شرایط: 1️⃣ متقاضی باید 18 تا 35 سال سن داشته باشد. 2️⃣ تمامی مبلغ پرداختی از سوی بانک در قالب تسهیلات وام قرض الحسنه به جوانان باید به خرید دام سبک اختصاص یابد. ❗️لازم به یادآوری است؛ تاریخ ارائه مدارک شناسایی قابل تمدید نبوده و متقاضیان حداکثر باید تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 26 آبان ماه مدارک خود را به ادارات ورزش و جوانان سراسر استان تحویل دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز