کمک شهردای سنندج به رشد و توسعه شهرک های جدید

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۳۸۰۱
کمک شهردای سنندج به رشد و توسعه شهرک های جدید
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در راستای آسفالت و بهسازی معابر سطح منطقه با بیش از 2250 تن آسفالت، 13 هزار و 500 متر مربع از محلات شهرک 5 آذر آسفالت و بهسازی شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، علیرضا کاظمی از آسفالت بخش عظیمی از معابر شهرک 5 آذر خبر داد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج عنوان کرد: شهرک 5 آذر یکی از شهرکهای تازه احداث شده در محدوده این منطقه است که به دلیل انجام ساخت ساخت و سازهای جدید برخی از معابر و محلات آن فاقد آسفالت بود.

 علیرضا کاظمی بیان کرد: به منظور ارائه خدمات شایسته به ساکنان این شهرک و در راستای رفاه حال ساکنان این شهرک عملیات آسفالت معابر شهرک 5 آذر براساس اولویت اجرا شد.

وی از آسفالت و بهسازی 13 هزار و 500 متر مربع از محلات شهرک 5 آذر در سنندج خبر داد و گفت: با بیش از 2250 تن آسفالت بخش عظیمی از معابر این شهرک آسفالت و بهسازی شد.

وی تصریح کرد: روکش آسفالت شهرک 5 آذر پشت آپارتمان های سما، خیابان نرگس و کوچه های نرگس یک تا 4 به متراژ 6500 مترمربع با قریب به 1100 تن آسفالت و بهسازی شد.

کاظمی افزود: عملیاتی نظیر 6500 متر مربع شن ریزی، 400 مترمکعب خاکبرداری و 800 متر طول جدول گذاری در راستای آسفالت و بهسازی خیابان نرگس و کوچه های نرگس و کوچه های نرگس یک تا 4 نیز انجام شده است. وی از بهسازی 6000 متر مربع از خیابان پرتو و کوچه های پرتو یک تا 4 با یک هزار تن آسفالت نام برد و خاطرنشان کرد: 6000 متر مربع شن ریزی، 300 متر مکعب خاکبرداری و 700 متر طول جدول گذاری به منظور تکمیل این معابر صورت گرفته است.

وی همچنین به بهسازی یک هزار متر مربع از کوچه نغمه با 165 تن آسفالت واقع در خیابان الهه اشاره نمود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز