در گفتگو با سرمربی و بازیکنان مطرح شد:

دورخیز "شهرداری کرج" برای حضور در جمع مدعیان/ ترکیب کارساز جوانی وتجربه در دومین حضور

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۴۰۴۰
دورخیز شهرداری کرج برای حضور در جمع مدعیان/ ترکیب کارساز جوانی وتجربه در دومین حضور
در روزهایی که کرونا زمینه ساز تعطیلی بسیاری از فعالیت های ورزشی در البرز شده یکی از معدود نمایندگان البرز در لیگ های برتر کشور به شکل منظم تمرینات خود را پیگیری می کند تا حضوری موفق در این مسابقات داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، شهرداری کرج تیمی است که دومین دوره حضور خود را در لیگ برتر تنیس روی میز تجربه می کند و امسال با حمایت مدیریت شهری توانسته با تقویت تیم و جذب برخی از ستاره های تنیس روی میز ایران از هم اکنون خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عناوین برتر مطرح کند.

اردوی آماده سازی این تیم با تلفیقی از بازیکنان بومی و ملی در خانه تنیس روی میز البرز در دونوبت صبح وعصر در حال برگزاری است تا تیم در فصل جدید با حداکثر توانایی پای در این دوره بگذارد.

در حاشیه برگزاری یکی از تمرینات تیم کرجی به سراغ سرمربی و برخی بازیکنان این تیم رفتیم واز آنها در خصوص شرایط این فصل  پرسیدیم.

امیر بخشی سرمربی تیم: به صورت منظم در نوبت تمرینات برگزار می شود تا با شروع مسابقات  به حداکثر آمادگی برسیم.سال گذشته به نتیجه دلخواه رسیدیم اما امسال شرایط متفاوت است و با توجه به عدم شرکت پتروشیمی 8 تیم حاضر قدرتمند هستند ومدعی و با توجه به پخش شدن بازیکنان با کیفیت در تمام تیم ها کار بسیار دشوارتر شده است.

همه تیم ها قدرتمند هستند وبازیکنان خوبی را جذب کرده اند اما ما هم تحرک خوبی داشتیم وتوانستیم  حمیدرضا طاهرخانی نفر اول رنگینگ کشور و پرامتیازترین بازیکن فصل گذشته را جذب تیم شهرداری کنیم.

جا دارد از حمایت های شهردار واعضای شورای شهر،سازمان فرهنگی ورزشی و مدیرباشگاه شهرداری کرج ، رییس هیئت تنیس روی میز استان تشکر کنم که فضا و مجال لازم را برای حضور دوباره تیمی از البرز را در لیگ کشور مهیا کردند.

حمیدرضا طاهرخانی بازیکن تیم شهرداری کرج :با توافق صورت گرفته شرایط را مساعد دیدم و تیم از بازیکنان باتجربه وجوان شکل گرفته و جزبهترین ها هستند.

اردو را زودتر از بقیه تیم ها شروع کرده ایم و امیدوارم به سطح آرمانی برسیم وبتوانیم نتایجی که هدف گذاری کرده ایم را به دست آوریم.

مهرداد دهستانی بازیکن تیم شهرداری کرج: شرایط تیم خوب است وبا انجام تمرینات مستمر روز به روز بهتر می شویم. تیم خوبی بسته شده و تمام تلاش خود راخ واهیم کرد تا بهترین اتفاق رای البرز رخ بدهد.

مهدی معدنکن بازیکن تیم شهرداری کرج: تیم خوبی با تلاش شهرداری و سرمربی تیم بسته شده است و به لطف خداوند در جمع 4 تیم برتر حضور خواهیم یافت.

سعید احمدیان بازیکن شهرداری کرج: تیم خوب و شایسته ای داریم و نفرات خوبی جذب شده اند وبه نظرم می توانیم بهترین نتیجه ممکن را رقم بزنیم.

امیرحسین رزاق نیا بازیکن شهرداری کرج: شهرداری سال قبل خوب نتیجه گرفت و امکانات وپتانسیل  خوبی را دارد و به همین دلیل به این تیم آمدم.با اردوهایی که قرار است برگزار کنیم تیمی خوب راهی مسابقات می شود.

محمد موسوی بازیکن تیم شهرداری کرج:به عنوان جوانترین بازیکن تیم در کنار قهرمانان وبازیکنان بزرگ تیم شهرداری کسب تجربه می کنم  وباعث افتخار است برای من.تیم جو خوبی دارد و خوشحالم که عضوی از این تیم هستم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز