مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام خبرداد:

"فرودگاه پیام" بزرگترین مرکز تامین قطعات و تعمیرات هواپیما در کشور می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۴۴۰۲
فرودگاه پیام بزرگترین مرکز تامین قطعات و تعمیرات هواپیما در کشور می شود
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: ایجاد مراکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور با توجه به ظرفیت های موجود در این فرودگاه یکی از مهم ترین برنامه های پیش رو در آینده نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نادر ثناگو مطلق اظهار کرد: هم اکنون بخش هایی از جمله مسافری، کارگو و آموزشی در منطقه در حال خدمات رسانی است که موجب شده تا امروز پیام به یک مجموعه منحصر به فرد تبدیل شود.

وی اضافه کرد: در کنار ارایه این خدمات با توجه به پتانسیلی که در پیام وجود دارد، به دنبال این هستیم تا با به راه انداختن مرکز تعمیر و نگهداری هواپیما و هلی کوپتر یکی از نیازهای اساسی کشور به این بخش با توجه به وجود تحریم ها را مرتفع سازیم.

ثناگو مطلق گفت: به همین منظور با استفاده از بخش هایی از جمله گروه تخصصی مپنا در آینده نزدیک پیام به بزرگ ترین مرکز تامین قطعات و تعمیرات هواپیماها تبدیل می شود.

وی ادامه داد: به روز رسانی پرنده هوایی، تقویت ناوگان هوایی کشور، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما و هلی کوپتر از مهم ترین اهداف راه اندازی این مرکز است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه استفاده هر چه بیشنر از توان داخلی در شرایطی که مورد شدیدترین هجمه های داخلی و خارجی هستیم از مهم ترین برنامه های پیام در سال جهش تولید است عنوان کرد: هدف اصلی این است که با تکیه بر داشته های داخلی و استفاده از توان متخصصان بومی در این بخش که یکی از نیازهای امروز کشور است بتوانیم به یک خودکفایی برسیم.

 

نظر شما