شهرداری یزد ۲ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان بحران هزینه کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۲:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۴۶۶۲
شهرداری یزد ۲ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان بحران هزینه کرد
شهردار یزد با بیان اینکه این نهاد ۲ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز بیمارستان بحران در مرکز استان هزینه کرد ، گفت: این واحد درمانی در اختیار بیمارستان شهید صدوقی گذاشته شد که در صورت لزوم از آن استفاده شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ "جمال‌الدین عزیزی" شهردار یزد در گفتگو با خبرنگاران از سلسله نشست‌های خبری ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان با بیان ساخت بیمارستان بحران با 2میلیارد هزینه، اظهار کرد : ساخت بیمارستان بحران در موج اول شیوع ویروس کرونا مطرح شد و با توجه به رعایت مقررات بهداشتی از سوی مردم و کاهش افراد مبتلا و بهبود شرایط بهداشتی ، ادامه کار متوقف شد و با شروع موج سوم کرونا در استان تجهیز و راه اندازی شد.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا در اسفند ماه ۹۸ اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری با هماهنگی علوم پزشکی یزد در دستور کار شهرداری قرار گرفته است. 

عزیزی گندزدایی و ضدعفونی معابر را از دیگر فعالیت‌های شهرداری در زمان موج اول شیوع کرونا ذکر کرد و افزود: در این زمینه ۲۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی مورد استفاده قرار گرفت.

شهردار مرکز استان یزد خاطرنشان کرد : برای کاهش مراجعه مردمی در موج اول و دوم پرداخت عوارض نوسازی سال ۹۸ شهروندان به شهرداری تا خرداد ماه ۹۹ تمدید شد و با توجه به این تصمیم در چارچوب سلامت مردم که بسیار لازم بود، ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیارد تومان عوارض شهرداری کاهش یافت .

عزیزی در ادامه  گفت و گو با خبرنگاران از رونمایی سامانه شهروندسپاری خبر داد ، افزود: با این سیستم شهروندان می‌توانند در مورد برخی فعالیت‌های خود به سامانه مراجعه کنند که این اقدام به کاهش مراجعه حضوری افراد به شهرداری کمک می کند.

شهردار یزد توزیع ۸۰۰ حفاظ (کاور) جداکننده رانندگان تاکسی‌های درون شهری با مسافران و ضدعفونی تمامی وسایل حمل‌و نقل عمومی به عنوان بخشی از فعالیت های این مجموعه خدمات رسانی شهری برشمرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ نفر از مجموعه کارکنان شهرداری به کرونا مبتلا شده اند، از فروش قبرخانوادگی در خارج از منطقه وقفی آرامستان خبر داد و گفت : هر قطعه قبور خانوادگی ۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز