رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان:

فعالیت اماکن ورزشی سرپوشیده سمنان همچنان ممنوع است

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۵۰۴۱
فعالیت اماکن ورزشی سرپوشیده سمنان همچنان ممنوع است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده در این شهرستان همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حسین زیاری افزود: با توجه به وضعیت شهرستان سمنان از نظر شیوع ویروس کرونا و همچنین ابلاغیه ستاد کرونا و اعلام فرمانداری سمنان، فعالیت کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده شهرستان سمنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

زیاری با اشاره به اینکه مشاهده شده برخی افراد دچار اشتباه در برداشت از اخبار شده‌اند، افزود: محدودشدن ساعت فعالیت برخی مشاغل و کسب و کارها از تاریخ ۲۰ آبان مقوله‌ای جداست و علت تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده مربوط به وضعیت فوق بحرانی شهرستان از نظر شیوع ویروس کروناست.

زیاری بیان کرد: هرگونه اخبار رسمی مربوط به اجازه یا ممنوعیت فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی فقط از طریق اداره ورزش و جوانان قابل استناد است که در زمان‌های مقتضی اعلام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: اگرچه باشگاه‌داران و بهره‌برداران اماکن ورزشی در دوران شیوع ویروس کرونا مشمول ضرر و زیان فراوانی شده‌اند، اما همواره با رعایت قانون، حفظ سلامت شهروندان را اولویت می‌دانند و به نفع سلامت جامعه در رعایت قوانین همکاری دارند.

بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، فعالیت تمام مشاغل در شهرهای سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان، به جز گروه‌های شغلی یک، از تاریخ ۲۰ آبان به مدت یک ماه از ساعت ۱۸ ممنوع است.

ویروس کرونا از زمان شیوع تا کنون مرگ ۵۵۰ نفر را در استان سمنان رقم زد.

به گفته ظهر دیروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۵۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز