اولین کارگاه توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه در کردستان کلنگ زنی شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۵۴۸۴
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورکلنگ ساخت اولین کارگاه توانبخشی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه در سنندج را بر زمین زد.

به گزارش خبرگزاری برنا کردستان، سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشورصبح امروز در آیین کلنگ زنی سالن چند منظوره توانبخشی وکارگاهی نوآوران ویژه دانش آموزان پسردوره متوسطه پیش حرفه ای و حرفه ای گفت: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی وبا مشارکت خیرین تأمین شده است.

رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی گفت: این کارگاه توانبخشی در زیربنایی با وسعت ۲۰۰ متر مربع برای خدمت رسانی به 50 دانش آموز مرکز نوآوران وسایر دانش آموزان نیازمند خدمت در شهرستان سنندج احداث می شود.

حسینی افزود: مدارس و تجهیزات استاندارد موجب بهبود کیفیت آموزشی، پرورشی وتوانبخشی به دانش آموزان با نیازهای می شود.

وی گفت:این کارگاه برای ویژه دانش آموزانی است که دو سوم درسهایی آنان عملی است وسازمان استثنایی کشور تمام وسایل توانبخشی این مرکز را تامین خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد : ۳۷۰ مدرسه در کشور شناسایی شده که تا سال آینده به سالن های ورزشی ۲۰۰ متری مجهز خواهند شد.

معاون وزیر همچنین در بازدید از پروژه ساخت مرکز متوسطه حرفه ای و پیش حرفه ای نوآوران که در جنب این کارگاه توانبخشی در حال ساخت است، عنوان کرد: با ارتقای کیفیت مدارس سلامت جامعه افزایش می یابد و حرکت به سمت توسعه شتاب بیشتری می گیرد.

شایان ذکراست پروژه مرکز آموزشی، پرورشی وتوانبخشی نوآوران در 900 متر مربع زیربنا با 12 کلاس درس و 3 نمایشگاه دائمی جهت ارئه آثار و دست سازه های دانش آموزان با نیازهای ویژه در حال ساخت می باشد.

نظر شما