تیم هندبال اشتادسازه مشهد آماده دور برگشت است

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۵۶۶۶
تیم هندبال اشتادسازه مشهد آماده دور برگشت است
سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد گفت: نمی‌توان در خصوص قدرت تیم‌ها نظر داد، اما شانس اول صعود از گروه یک هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، نشمین شافعیان در خصوص آمادگی تیم هندبال اشتادسازه برای شروع دور برگشت رقابت‌ها، اظهار کرد: حدود ۱۰ روز است تمرینات را شروع کرده‌ایم، هفته اول تمرینات کم‌فشاری را انجام دادیم، زیرا بازیکنان خسته از بازی‌های دیدار رفت بودند. با ادامه تمرینات و برگشتن چند بازیکن مصدوم، امیدوارم دور برگشت را پرقدرت آغاز کنیم.

وی در خصوص سلامتی بازیکنان تیمش تصریح کرد: تمام بازیکنان اشتادسازه قرنطینه هستند و با سرویس به محل تمرین می‌آیند و تمام پروتکل‌های بهداشتی هم توسط باشگاه رعایت می‌شود. خوشبختانه تا امروز هیچ کدام از بازیکنانم به کرونا مبتلا نشدند و همه در سلامت کامل هستند.

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد در خصوص آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور، عنوان کرد: هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده اما طبق تقویم فدراسیون، ۲۹ آبان زمان آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال است. فقط یک مرحله از بازی‌ها برگزار شده و نمی‌توان در خصوص قدرت تیم‌ها نظر داد، اما فعلا شانس اول صعود از گروه یک هستیم.

گفتنی است تیم هندبال بانوان اشتادسازه در پایان دور رفت لیگ برتر هندبال کشور با سه پیروزی  و کسب شش امتیاز، در صدر جدول گروه یک قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز