فرماندار:

کارخانه فولاد میبد دوباره راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۶۴۸۶
کارخانه فولاد میبد دوباره راه‌اندازی می‌شود
فرماندار میبد گفت: کارخانه فولاد میبد به دنبال پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک دوباره راه اندازی و سه هزار سهامدار آن بعد از گذشت ۳۰ سال از چرخه تولید و اشتغال این واحد تولیدی، به داشته‌های خود می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حسین فلاح" فرماندار میبد با بیان راه اندازی کارخانه فولاد میبد بعد از پیگیری ‌های انجام شده، افزود: به دنبال پیگیری‌های مستمر انجام شده توسط امام جمعه میبد و مسوولان استان و شهرستان موضوع فولاد در هیات داوران حل اختلاف وزارت دادگستری مطرح و رأی قطعی صادر شده ‌است.

وی ادامه داد: بر اساس این رأی صادر شده ، عمده سهامی که در دست یک عده خاص بود، خلع ید شد و در اختیار ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ) قرار گرفته ‌است.

فرماندار میبد از رایزنی‌ها و انجام ارزیابی از سوی تیم‌های ایمیدرو و فولاد خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با نگاه خوب مسوولان استان و شهرستان مراحل لازم برای بازگشت کارخانه به چرخه تولید انجام گرفته و شاهد روی دادن اتفاق خوبی در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت میبد به عنوان شهری صنعتی و معدنی گفت: با ظرفیت موجود در چرخه فولاد اعم از سنگ آهن و تولیدات پایینی دستی آن می‌توان برای  ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد.

فرماندار میبد تصریح کرد: با توجه به زودبازدهی فولاد و سرمایه‌گذاری مقرون به صرفه آن، سرمایه گذارانی که از گذشته سرمایه گذاری کرده‌اند می‌توانند به سود خود برسند

نظر شما