پیشکسوت دوچرخه سواری لرستان در گذشت

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۶۷۸۵
پیشکسوت دوچرخه سواری لرستان در گذشت
رییس سابق هیئت دوچرخه سواری خرم آباد و پیشکسوت دوچرخه سواری لرستان در گذشت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حمیدرضایاری رئیس سابق هیئت دوچرخه سواری خرم آباد و از پیشکسوتان دوچرخه سواری لرستان براثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادوبه دیار حق شتافت.

برپایه این خبر ؛شادروان یاری روز گذشته به همراه یکی دیگر از رکابزنان خرم آبادی در مسیر جاده خرم آباد - رباط نمکی در حال دوچرخه سواری  بودند  که براثر برخورد یک دستگاه سواری سمند دچار سانحه تصادف شدند.

این دو رکابزن خرم آبادی پس ازسانحه تصادف وبه دلیل وخامت وضعیت جسمی  به بیمارستان انتقال یافتند که شادروان یاری به دلیل شدت حادثه جان خود را از دست داد.

شادروان یاری اهل خرم آباد واز پیشکسوتان دوچرخه سواری استان وبازنشسته جهادکشاورزی بود که به مدت چند سال نیز ریاست هیئت دوچرخه سواری مرکز استان را برعهده داشت.

 برگزاری همایشات متعددبه مناسبت های مختلف  در مرکز استان برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان خرم آبادی از اقدامات مهمی بود که این پیشکسوت دوچرخه سواری  دردوران ریاست خود برهیئت انجام داده بود.

خبرگزاری برنالرستان درگذشت این پیشکسوت ورزش دوچرخه سواری لرستان را   به خانواده محترم وی ، جامعه ورزش وخصوصا اهالی دوچرخه سواری  استان تسلیت می گوید.

 

 

 

نظر شما