مدیرعامل باشگاه خیبرخرم آباددر نشست خبری :

لرستان حق داشتن یک تیم در لیگ یک کشور را دارد / هدف اصلی ما درفصل اول حفظ سهمیه استان است

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۷۳۰۶
لرستان حق داشتن یک تیم در لیگ یک کشور را دارد / هدف اصلی ما درفصل اول حفظ سهمیه استان است
ولی الله خسروی گفت: هدف اصلی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در فصل اول حضور خود در لیگ یک حفظ سهمیه استان است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛خسروی در نشست خبری با اصحاب رسانه ،اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان در ورزش فوتبال سهمیه تیم کارون اروند خرم‌شهر خریداری شده است در همین راستا از امروز تمام مسئولان خیبر تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در لیگ آزادگان به کار خواهند گرفت و هدف اصلی این تیم در فصل اول حضور خود در لیگ یک حفظ سهمیه استان است.

اوافزود: حدود 18 ماه قبل تیم کارون خرم‌شهر از حضور در مسابقات لیگ یک انصراف داد و خواهان فروش امتیاز خود شد.

خسروی با بیان اینکه در آن زمان مالک تیم داماش با پرداخت یک عدد چک به ارزش ۱۵ میلیارد ریال این امتیاز را با شرط پرداخت چک خرید، تصریح کرد: اما با گذشت بیش از ۱۸ ماه این وعده عملی نشده و مالک تیم کارون خرمشهر امتیاز خود را از تیم داماش گیلان پس گرفته است.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه با توجه به ظرفیت بالای لرستان این استان حق داشتن یک تیم در لیگ یک کشور را دارد، خاطر نشان کرد: در همین زمینه با تفاهم نامه‌ای که با مسئول تیم کارون خرمشهر منعقد شده امتیاز این تیم برای شرکت در فصل آتی لیگ آزدگان خریداری شده است.

خسروی عنوان کرد: مالک تیم کارون خرمشهر برای بازپس گیری امتیاز خود به علت خلف وعده مسئولان تیم داماش به  کمیته‌های نقل و انتقالات و استیناف شکایت کرده که در تمامی این مراحل رای به نفر مالک کارون خرمشهر صادر شده است.

او گفت: از امروز تمام مسئولان خیبر تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در لیگ آزادگان به کار خواهند گرفت و هدف اصلی این تیم در فصل اول حضور خود در لیگ یک حفظ سهمیه استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز