فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:

کشف ۳۰ فقره انواع سرقت در سمنان

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۷۵۰۷
کشف ۳۰ فقره انواع سرقت در سمنان
دستگیری سارقی با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان سمنان، دستگیری سه متهم به همراه سکه و عتیقه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در میامی، و تاکید بر مردم‌محوری در فعالیت پلیس امنیت اقتصادی، خبرهای انتظامی روز شنبه در استان سمنان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرمانده انتظامی استان سمنان به رسانه ها گفت: سارق سابقه‌دار با اعتراف به ۳۰ فقره انواع سرقت در شهرستان سمنان دستگیر شد.

سردار عبدالله حسنی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دینام کولر و لوازم و قطعات خودرو در شهرستان سمنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی های میدانی و اطلاعاتی ماموران انتظامی در این رابطه، گفت: در جمع بندی داده های به دست آمده ،رد پای فردی سابقه دار در وقوع این جرایم کشف شد.

 حسنی به تلاش گسترده و شبانه روزی پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: متهم پس از شناسایی در یک عملیات هماهنگ با همکاری عوامل کلانتری ۱۱ شهدا این شهرستان دستگیر شد.

 وی تصریح کرد: مجرم در برابر ادله محکم پلیسی به ۳۰ فقره سرقت دینام کولر، مشاعات ساختمان و لوازم و قطعات خودرو در شهرستان سمنان اعتراف  کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان انگیزه سارق از ارتکاب جرم را تامین هزینه مصرفی مواد مخدر اعلام کرد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه مجرم به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز از کشف ۱۴ سکه  و یک جام عتیقه خبر داد و گفت: ارزش این کشفیات ۳۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.

 سرهنگ حسین عجم افزود: سه متهم در رابطه با این پرونده دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان هم گفت: محور فعالیت این پلیس نوپا در استان مردمی و ارتباطی است.

سرهنگ محمداسماعیل حداددباغ افزود: باید از ظرفیت های مختلف اجتماعی در شرایط کنونی جامعه باید به یود امنیت اقتصاد کشور استفاده کرد.

 

نظر شما