استاندار کردستان:

دریافتی دستگاه‌های اجرایی باید متعادل و متناسب باشد

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۷۸۰۱
دریافتی دستگاه‌های اجرایی باید متعادل و متناسب باشد
استاندار کردستان بر ضرورت تعادل بخشی به دریافتی دستگاەهای اجرایی و دولتی از بودجه در راستای اجرای عدالت و رعایت حقوق کارکنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهمن مرادنیا در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان کە بە بررسی لایحە پیوستی بودجە سال ۱۴۰۰ اختصاص داشت با بیان اینکه پیش بینی اعتبارات و بودجه استان به نسبت سال گذشته بهتر و امیدوار کننده تر است، گفت: باید تلاش کرد کە دریافتی دستگاه‌های دولتی از بودجە بە سمت تعادل و یکسان سازی برود، چرا کە دور از عدالت است کە بخشی از دستگاەها دریافتی بیشتر و برخی نیز بهرەمندی کمتری داشتە باشند.
وی تصریح کرد: از نظر ما هیچ تفاوتی میان کارکنان دولت و ادارات وجود ندارد و باید اداراتی کە دریافتی کمتری دارند بتوانند بە میانگین برسند و تبعیضی در این زمینە وجود نداشتە باشد.
مرادنیا در ادامە نیازها را فراوان و اعتبارات را در شرایط کنونی کم ارزیابی کرد و گفت: مدیران باید تلاش کنند در این شرایط و با مدیریت منابع هزینه های جاری را کاهش دهند.
استاندار کردستان اظهار کرد: ما در تعیین نیازهای استان مجبور به اولویت بندی هستیم، برای بعضی از شهرها و روستاهای استان با کمبود آب شرب سالم مواجه هستند که باید تامین آب آنها در اولویت قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز