معاون سیاسی فرماندار الیگودرز خبرداد:

جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی در الیگودرز/ برخورد قانونی باخاطیان

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۳:۵۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۸۳۴۸
جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی در الیگودرز/ برخورد قانونی باخاطیان
علی اصغرصفری راد گفت: با حضور کمیته نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی ستاد مدیریت کرونای الیگودرز از برگزاری یک مراسم عروسی جلوگیری به عمل آمد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ صفری راد در این خصوص،اظهار کرد:  در ادامه روند اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، با دستور مقام قضایی برگزاری مراسم عروسی در الیگودرز تعطیل و با بانیان مراسم برخورد قانونی صورت گرفت .

اوافزود: با توجه به تأکید استاندار لرستان مبنی بر عدم برگزاری هر گونه مراسم عزاداری یا عروسی منجر به تجمع، امروز برخورد قانونی با بانیان مراسم عروسی در شهرستان الیگودرز صورت گرفت .

به گفته صفری راد در همین رابطه دکتر خادمی برگزاری این قبیل مراسم که منجر به تجمع می شود را نافی دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا و تخلف عنوان نموده و اعمال قانون در این گونه موارد را خواستار شد .

 معاون سیاسی فرمانداری الیگودرز بیان کرد:  علیرغم اطلاع رسانی گسترده بر ممنوعیت برگزاری مراسم با حضور جمعیت، متاسفانه گزارشی از برگزاری عروسی در شهرستان واصل گردید که با حضور در محل، از انجام این مراسم جلوگیری به عمل آمده و با خاطیان برخورد قانونی صورت گرفت .

او ثبت و ضبط وسایل گروه موسیقی  مراسم مذکور را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و این عمل در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا بیان کرد .

به گفته صفری راد سلامت مردم در اولویت قرار دارد و با هر گونه هنجار شکنی در زمینه تخلف از مصوبات ستاد مدیریت کرونا، قاطعانه برخورد خواهد شد .

 

نظر شما