فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خبرداد:

دستگیری عامل اصلی نزاع دسته جمعی شهریورماه فردیس

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۸۴۳۰
دستگیری عامل اصلی نزاع دسته جمعی شهریورماه فردیس
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: یکی از اراذل و اوباش این شهرستان که به اتهام ایجاد درگیری دسته جمعی و برهم زدن نظم عمومی تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی بود، توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ بیژن جنتی در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده نزاع دسته جمعی که اوایل شهریور ماه سال جاری در شهرستان فردیس صورت گرفته و 4 نفر نیز در این رابطه دستگیر شده بودند، دستگیری یکی از عاملان اصلی این درگیری که کماکان متواری بود در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متعدد این اوباش در درگیری و برهم زدن نظم عمومی، بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در شهرفردیس شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر  و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با اشاره به معرفی این اوباش سابقه دار به مراجع قضائی، اظهار داشت: امنیت عمومی جامعه خط قرمز پلیس است که به منظور حراست از این امنیت، از شهروندان تقاضا داریم به محض مشاهده هرگونه فعالیت غیر متعارف از اراذل و اوباش موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به مأموران اطلاع دهند.

 

نظر شما