استاندار کردستان؛

رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط خانوادە‌ها رکن اصلی کنترل کرونا است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۸۶۲۴
رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط خانوادە‌ها رکن اصلی کنترل کرونا است
استاندار کردستان رکن اصلی کنترل و کاهش بیماری کرونا را پایبندی مردم و خانوادەها در رعایت و عمل بە پروتکل‌های بهداشتی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهمن مرادنیا در حاشیه جلسە قرارگاە عملیاتی ستاد ملی مبارزە با کرونا از طریق ویدئو کنفرانس که با حضور وزرای کشور و بهداشت و درمان و فرمانداران، بخشداران و مدیران شبکه بهداشت سراسر کشور برگزار شد ضمن درخواست از مردم استان برای همکاری کامل در جهت کنترل بیماری کرونا گفت: با اعمال همه محدودیت ها و تعطیلی مشاغل اگر مردم همکاری نکنند و کاملا پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار ندهند کاری از پیش نخواهد رفت.

وی ابراز امیدواری کرد با رعایت بیشتر مردم و خانواده ها رفته رفته شرایط عادی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز با بیان اینکه دستورالعمل محدودیت ها توسط وزارتخانه های کشور و بهداشت تهیه شده و از شنبه جهت اجرا به استانها ابلاغ می شود،

وی افزود: در طرح جدید محور محدودیت ها استان نیست ، بلکه شهرستان ها در محوریت قرار دارند و فرمانداران مسئول اجرای دقیق محدودیت ها و دستورالعمل ها برای کنترل بیماری کرونا را به عهده دارند.

ابراهیم زارعی از مردم درخواست کرد شرایط موجود در بیمارستان ها را درک کرده و تا می توانند نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی درجهت کاهش بستری ها و مرگ و میرها حساسیت به خرج دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز