مجوز فروش ۱۲ ملک دولتی یزد صادر شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۸۶۳۲
مجوز فروش ۱۲ ملک دولتی یزد صادر شد
معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: مجوز فروش ۱۲ ملک دولتی در استان توسط وزارت اقتصاد صادر شد و در مرحله فروش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سعید نورایمانی" معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در نشستی افزود: اقدامات لازم برای فروش یک فقره از این املاک انجام شده و در مرحله مزایده قرار گرفت.

وی از تعیین وضعیت فروش ۳۰ فقره ملک دولتی در این استان در راستای اجرای سیاست های مالی دولت خبر داد و گفت: تصمیم گیری در خصوص فروش این املاک در کارگروه بند دال تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۹  استان انجام و به وزارت اقتصاد اعلام شده است.

وی  سهم استان از محل فروش اموال مازاد غیرمنقول دولت در سالجاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می باشد که ۵۰ درصد این وجود برای اجرای طرح های نیمه تمام اختصاص می یابد و بقیه برای جبران کسری اعتبارات هزینه ای دستگاههای اجرایی هزینه می شود.

وی با بیان اینکه طبق دستوالعمل های جدید دولت دستگاههای دولتی باید کسری اعتبارات خود را از محل فروش اموال مازاد غیرمنقول خود تامین کنند بر معرفی اموال مازاد دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و گفت: در صورتیکه اقدامی در این زمینه صورت نگیرد کارگروه بند دال تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۹ راسا نسبت به شناسایی و فروش آن اقدام خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز